Nekad Andre.. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andre..

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198388562211/

Ditt Hex-ID: steam:110000119874923

Vad är din discord tagg? andre.151

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-23 013048.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag förstörde för servern med mitt fusk, jag tänkte på mig själv och att det var kul i stunden men inte på konsekvenserna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var inget speciellt, gänget var uppe i nakenstaden och proddade och sedan blev jag bannad, jag antar att det var genom fiveguard.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag håller helt med bannen och tycker den är rätt satt. Jag tänkte inte på hur detta kan förstöra för servern också vilket jag nu har insett efter ett par veckor av att bli bannad. Jag förstår varför bannen placerades på mig och säger inte emot. Dock vill jag be om en ny chans då jag är en lojal spela som begick ett stort misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. två av de var felaktiga SV bans (det kan ni kolla up).

två andra var meta gaming då jag inte rpa tillräckligt på skador i bilen (detta har jag lärt mig av och tänker på det hela tiden när jag hoppar in i en bil nu)

Och en gång var i början av mitt spelande där jag c-loggade. Detta har jag lärt mig mycket av då jag visste efter detta att regler måste följas och att ni är strikta här på unive. Efter detta så vågade jag inte göra något regelbrott efter det för jag var rädd och bli bannad igen.

och den sista var att jag var en korrupt polis. och detta lärde jag mig mycket ifrån då det var nästan precis ett år sedan jag blev bannad för detta. jag lärde mig att sluta vara dum och bara spela som reglerna säger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte kommit nära fusket när det blev erbjudet till mig!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Definitivt, efter att varit bannad i någon månad insåg jag hur onödigt det var med att fuska och borde aldrig gjort det. Jag lärde mig också att det inte är dåligt för mig då jag bryter reglerna utan också resten av spelarna då det förstör för de med.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka