Nekad AndiFisk | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AndiFisk

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Andy

Vad heter du på discord? brydiginte. ( mitt faktiska discord namn )

Ange ditt födelsedatum 12 Januari 1998

Beskriv din dagliga aktivitet. Jobbar som bartender på helger & kvällar i Norge. ( har ledigt under sommaren då mitt jobb är under renovering.)

Hur länge har du varit medlem på Unive? 6-7 Månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 7 Gånger totalt, Det finns ingen bifogningsfil här så jag lägger den i en kommentar precis under denna söknad, vill tillägga att dom första tre bansen var i början av min Five M Karriär, har bara spelat på Unive och lärt mig allt härifrån ifrån eran sköna staff och community.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att se till att alla regler följs, Upprätthålla ordning och reda samt hjälpa till andra spelare i respektive saker dom behöver hjälp med. T.ex. (RP frågor) (Support frågor om hur man ska ta ansvar/åtgärder i ett scenario) (Hjälpa folk hålla en positiv och god ton inom Five M generellt)(hjälpa till folk i dom gånger Five M buggar ut[händer oss alla D:).

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag hoppas hjälpa till med God RP och att hjälpa till med att styra bort problem spelare från att förstöra för folk som är här för en rolig och skön RP.
Jag är även väldigt aktiv på servern och spelar alltid här, enda servern jag connectat till medvetet (min lillebror brukade köra på min dator på nån engelsk krigs server för nåt år sen men jag köpte egen dator till han). Så I retrospekt är det bara på Unive jag spenderar min fritid på.
Som person är jag tålmodig och respektfull, hanterar vanligtvis stress gott och kan bete bra mig även fast folk beter sig dåligt, Därför tycker jag att jag hade kunnat varit en nytta för både Unive och Communityn i Unive, Speciellt för dom som beter sig barnsligt eller oskönt då jag också är god till att förklara genom vett, etikett och logik i vad/hur och varför någon kan ha begått ett misstag.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption & Abuse i den enklaste förklaringen är ju IFALL en servervakt hade:
1-Ressat folk som inte ska ressas.
2-Bannar folk som inte ska bannas.
3-kickar folk som inte ska kickas.
Använt sig utav alla ''commands'' som tillsätts en servervakt till att förändra sin eller någon annan spelares RP till sin eller någon annans fördel/nackdel. Oavsett vilken vinkel man än försöker se det ifrån är det extremt tråkigt och gör inte nytta för någon.

Vidare till muntlig intervju, lycka till! Du har 48 timmar på dig att ta intervjun.

Nekad.
Anledning:
Har ej tagit intervjun på 48 timmar.

Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka