Accepterad andersthekung730 | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
86
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440373085/

Ditt Hex-ID: steam:11000015838a55d

Vad är din discord tagg? anderskungen730

Vem var det som bannade dig? MrPotato

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-27 001842.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi haslade folk som sålde bilar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på blocket och hitta några annonser och märkte att det var mina kompisar som sålde bilarna så jag och min kompis tänkte att vi skulle skoja till det lite med dom så vi bästemde en plats och vi byte kläder och sånt o sen när vi skulle köpa bilen så rikta vi pistol mot dom och sa att vi skulle inte betala mer än 10kr och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej igentligen inte för staff kan ju inte veta om det var våra kompisar eller inte men aa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig mycket av mina tidigare bans och har aldrig gjort om dom mistagen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tror inte jag kunde gjort något alls annorlunda mer än att skita i att göra det men som sagt det var bara våra kompisar som vi ville skoja lite med

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte göra så inte ens mot sina kompisar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag

Senast ändrad:
Tillbaka