Nekad andersthekung730 | Ban Överklagan [gösen07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
86
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440373085/

Ditt Hex-ID: steam:11000015838a55d

Vad är din discord tagg? anderskungen730

Vem var det som bannade dig? Binkann

Bild på banmeddelande: Skärmbild (5).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag slog en kille på meko.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på meko och en kille som jobbar där frågade mig om jag visste hur man dodgade slag så jag frågade sebbson om han kunde trusta mig så jag kunde förklara lite lätt till han som undrade hur man dodgar ett slag så jag bad han slå mig så jag kunde visa och han skulle han testa på mig och sen råkade jag slå fel person som stog väldigt nära mig och aa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På sätt o viss var den väll inte felaktig men aa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit stor lärdom av alla mina tidigare bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nummer ett så kunde jag tänk ett steg längre att kanske skriva till han hur man gör och istället för att göra det inne på meko så kunde vi gjort det en bit bort och Nummer två så kunde jag bar skitit i det och gått vidare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte visa folk saker inne på meko som handlar om slagsmål eller liknande saker.

Har du läst våra regler? Ja det har jag.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till hundra procent

Senast ändrad:
Ni såg gott å väl att han skrev bete er i ooc chatten men ändå fortsätter ni. han varnade er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka