Nekad Andersson0474 | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andersson0474

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Ange ditt födelsedatum 29 April 2004

Vad heter du på discord? Andersson#0696

Mellan vilka tider kan du oftast spela? oftast mellan 16-00 på vardagar och 12-02 på helger

Hur länge har du spelat på Unive? Spelat sedan det var multistaden, alltså ett tag

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till så att folk skärper sig, just nu är det lätt att det blir mycket lall och saker spårar enkelt. Jag vill kunna göra något åt alla som gör scenariona så tråkiga på plats istället för att skriva /report hela tiden.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att unive är en server med bra utveckling och potetial, och där vill jag vara med och hjälpa till och bidra till servern på ett positivt sätt. Eftersom servern är såpass högt upp på listan så är det många nya som inte rpat tidigare som ansluter till s*ervern och jag vill även att de får den kunskap som man behöver inom rp genom att hänvisa de till rpintroduktionerna!

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer att kunna påverka antalet lallare som bara är på servern och förstör då jag kommer kunna göra något på plats. Samt att avlasta staffsen då de har mycket viktigare saker att göra istället för att banna/kicka folk som inte kan bete sig. Jag kommer även se till att hänvisa så många nya som möjligt till RP introduktionen eftersom jag märker att det är allt för många nya som inte har koll på grundreglerna inom servern.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag vill hjälpa till och bidra till servern på ett posetivt sätt. Jag vill att serverns rp nivå ska utvecklas och att allt lall ska försvinna. Servervakter är bra för vi kan avbelasta högre uppsatta staffs och fortfarande vara med och skapa scenarion i det civila. Jag känner att servern är bra och jag vill ta serverns rp nivå till nästa steg. Jag är såpass aktiv om dagarna och tycker om att spela här så jag känner att jag under tiden skulle kunna göra servern en tjänst och förbättra den. Jag kommer ta hand om varenda brott mot regler jag ser och även clippa det så att det finns tillräckligt med bevis och så att både staffs och jag slipper en lång och onödig konflikt som bara tar tid. Jag kommer ta denna rollen seriöst och göra så bra jag kan för att göra gott åt servern. Eftersom jag är aktiv rätt många timmar och tar del av stora scenarion så kan jag snabbt medverka så att det blir roligare för allihopa.

Varför vill du bli servervakt? För att jag vill kunna göra något på plats så vi får stopp på alla lallare och folk som bryter mot regler så att det blir bättre scenarion på servern samt att avlasta alla staffs som har mycket viktigare saker att göra än att springa efter folk som förstör.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har grundläggande kunskap men finns säkert mycket jag inte vet om. Inte varit staff tidigare men ska nog inte vara så svårt att lära sig. Kan iaf /kick (id) (anledning), /revive (id), /freeze (id)/dv, /sv, /svban (id) (anledning),

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka