Antagen Anders321 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders321

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anders

Ditt discordnamn: fandors

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom att jag vill att servern ska gå till sitt bästa. Eftersom rpn att blivit sämre så vill jag som staff hjälpa rpn att bli bättre istället för att göra den sämre. Eftersom att det är sommar kommer jag kunna vara mer aktivt som gör att personer får den hjälpen dom behöver. Jag har några kompisar som var staff nyligen som dom säger att det är roligt och att jag själv vill testa på. Samt att jag är en person som också kan hålla en god ton och inte behöver skrika på varandra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det finns olika saker men jag skulle säga inom krim rpn så har den blivit värre samt med rpn när man krockar eller liknande att man inte rpar lika mycket

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Att man tar återgärder ifall problem blivit så dåligt att rpn blivit kass. Samt att man ska snacka men andra staffs också och see hur dom också hade gjort mot det som hänt.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man är lugnt ifall man snackar med någon och inte börjar hetsa med personen samt att man också ska visa att man kan ge återgärder ifall något hänt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Eftersom att det är sommar så kommer jag kunna ha mer tid att vara staff och hjälpa servern men ungefär 3 timmar minst om dagen och mer när jag inte har andra saker att göra.

Hur länge har du spelat på Unive? 29 februari men också spelat på servern förra året

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på flera serverar som jag spelat på innan

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Donation

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? Support, Jobb, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka