Nekad Anders Nordh | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anders Nordh

Icke Medlem
Meddelanden
315
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/BOLISBIL/

Ditt Hex-ID: 11000013ea0d8bf

Vad är din discord tagg? Heh#6969

Vem var det som bannade dig? philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står bara att ja ej kan joina discord servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja å mina polare abusa en dupe istället för att prata med staffs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bröt mot ett flertal regler i serverns discord vilket var väldigt opassande av mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban jag använde dupen istället för att berätta för staff sen bröt jag mot dc reglerna för jag var sur det var nu väldigt länge sedan detta hände och mycket har hänt sen dess jag ångrar vad jag gjorde väldigt mycket, varför jag nu gör en bannöverklagan är för att min polare som blev bannad för samma sak som jag och exakt sammtidigt har fått chansen att spela igen så nu vill jag ha nya roliga tider på servern där jag kan rpa. Det jag gjorde vet jag var omoget och jag hoppas ni förlåter mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer inte ihåg vad jag är bannad för eftersom det var ett år sedan men det var ungefär 4 gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var att från hela början aldrig skulle användt dupen till min fördel utan jag borde rapporterat det till staff direkt så att servern inte skulle bli påverkad när jag använde dessa dupesen kände jag själv att det var fel men valde endå att använda de till min fördel för att en stor del av rpen då handlade om vapen och pengar. Det kommer aldrig att hända igen då jag har lärt mig av mitt misstag då jag har varit bannad så länge så att jag knappt kommer ihåg. Om något sådant här händer igen kommer jag rapportera det så att dupen blir patchad

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte begå samma misstag igen för jag ångrar mig väldigt mycket och känner i efterhand att det var fel. Önskar att jag får köra igen då min kompis också får det.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka