Accepterad Anders Bergman | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Analytikern

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,130
Reaction score
56
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/AndersBe/

Ditt Hex-ID: 110000147163306

Vad är din discord tagg? Hellsnow#4029

Vem var det som bannade dig? BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slåss i tjänst

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag slog tillbaka på en gubbe som slog mig utan anledning medans jag försökte göra mitt jobb som meko

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Slog tillbaka för att en gubbe kom o slog mig typ 4 gånger flertal gånger medans jag försökte fixa bilen till personen jag åkte till

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker typ de är en felaktig ban men förstår varför den placerades tyckte bara att de är skit att en gubbe ska kunna göra så flertal gånger bara för att sabba min kväll

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. O klart hur många var så länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skitit i gubben hade haft så mycket sådant skit hända idag så blev less och slog tillbaka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slå för att man blir sur på folk som håller på flertal gånger

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka