Accepterad Anders | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders..

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109398419/

Ditt Hex-ID: 1100001447e5f93

Vad är din discord tagg? spoonies värld#6953

Vem var det som bannade dig? grakke

Hur lång tid var din ban? parmanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: Rdm ~grakke Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att staffs valde att banna mig då dom inte fick se min synvinkel på det hela då jag var en av dom som rånade och ni staffs skulle fått se något helt annat då det såg jätte skumt ut och jag sa det till poliserna efter i support fast dom lyssnade inte på vad vi sa

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mitt mc gäng hade tänkt göra ett rån och vi plaserade en utanför för att kolla och säga till och börja skjuta om dom gör något fel och då trodde dopm att han skulle rdma dom så då skjöt dom han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej på ett sätt inte då jag gjorde ett dumt vall att placera en grabb utanför under ett rån

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. vet ej då det var typ 9 månader sedan jag vart bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja det skulle varit om jag inte placerade någon utanför och planerat mer med alla

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alla ska vara inte under ett rån och planera lite tydligare med alla

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

om ni läser detta så skulel jag velat ha en unban i dcn då rdm inte borde starffas i dcn

om ni läser detta så skulel jag velat ha en unban i dcn då rdm inte borde starffas i dcn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka