Nekad Anders | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
221
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? Dominospizzalover

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går till skolan 8 varje dag och går där till 15. Sedan går jag hem och spelar lite unive, innan jag beger mig till gymmet. Då är jag hemma vid 19 ungefär. Om jag inte har prov osv så spelar jag tills 23 tiden ungefär. Efter det tar jag och sover

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan i februari

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Vet inte hur man klipper in, men har 4 eller 5. Skickar gärna bild om det krävs

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att se över dem mindre delarna av servern. Ifall en person lallar så ska man banna, vill man förlänga så skriver man ut det. Dem kan dv bilar som är ivägen och sönder för att underlätta för andra spelare. Kan även revive ifall något har buggat och dem inte kunde påverka det. Jag har varit tidigare sv och sv ansvarig när jag var helper. Jag vet hur det fungerar och vad dem har tillåtelse att göra och inte. Så jag har erfarenhet över det :)

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa till och släppa tyngden på staffs axlar. Det är mycket som är svårt och som staffs inte har tid för. Exempel är att dv bilar, staffs har mer att göra än att gå runt och dv bilar som är ivägen. Dem ser "the big picture" och inte den lilla, där spelarna ser. Då är det viktigt och bra att en servervakt är där, för att hjälpa till och se till så att staffs kan göra sitt jobb

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när du använder dina perms för din eller någon annans egen vinning. Det är totalt förbjudet. Detta är även en form av abuse. Att använda dina perms när du varken får eller borde använda dem

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta den. Lycka till!

-REP @Anders Hemsk sv ansökan. Denna grabb är största abusern vilket jag insåg långt tillbaka. Skriker bara och får bara ont i huvudet på grund av han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka