Nekad Anderlarong | Ansökan till Servervakt [Jyazz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Voicechat87#6585

Ange ditt födelsedatum 24 Augusti 2000

Mellan vilka tider kan du oftast spela? typ 3-6 timmar och mer per dag ifall jag inte är på semester eller hos pappa.

Hur länge har du varit medlem på Unive? i 7 månader.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) jag vet inte hur man tar bild fast det står 16 fast vissa var false ban en kille satt i min bil så då skrev dom fel id och banna mig iställer.

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En som håller koll och ser till så alla gör rätt och vill göra alla rps bra och roliga.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag hade tänkt göra så alla tycker sv är bra och roliga. Jag hade tänkt rpa mycket och seriöst. jag ska försöka göra så ingen förstör rpn och hade försökt fixa så alla blir glada och mer vill vara med. förutom lallar och sånt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? ingen lallar-ingen powergaming kille-en som bannar rätt personer- en som är snäll och glad mot andra personer-tycker om att rpa seriöst och mycket.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt typ att ens kompis bryter regler och sen bannar du inte han bara för du känner honom och då blir det lite power gaming enligt mig. Och abuse är när dom bannar folk som gjorde rätt typ och tror dom har makt bara för dom har server vakt rollen.
 
jag tycker att det var bra fast mina bannsförstörde allt tror jag
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top