Dubbelpost Anderlarong | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

taxi3765

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
2,090
Reaction score
53
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Farmingsimnerd#3765

Ange ditt födelsedatum 2 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag bestämde mig för att ansöka till Medlemskaps ansvarig var för att jag känner mig mogen. Jag har varit servervakt ganska länge nu och jag tänkte mig att försöka göra mer och under lättna jobbet åt er. Jag skulle alltid ta Medlems intervjuer med nya spelare och kommer också va in game mycket! Jag skulle alltid kolla på folks rp och kolla hur dom utför scenariot på ett sätt som båda partierna gillar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag e lugn,tålamod och sen så kan jag hantera stress. Jag kan vänta till nån ska ta en intervju i flera timmar! För jag skulle vilja fixa mer medlemmar så vi kan få mer än 30 tusen. Vårat 2023 mål var att uppnå 30Tusen Medlemmar. Och jag kommer försöka göra så det målet blir uppnått. Jag kommer alltid att fråga ifall dom hänger med på frågorna och alltid säga sakta. Jag kommer att kolla när dom är redo att börja och avsluta. Jag kommer alltid att se till när dom vill gå vidare! Jag kommer alltid behandla dom med respekt och så kommer jag att vara in game mycket. Jag kommer att specca typ 80% och rpa 20% Så vi kan göra detta till en större community. Jag kommer att vara aktiv så alla kan skicka pm varje sekund. Kan vara aktiv 24/7 Nästan och i pm är det nästan 24/7 också. Jag kommer att specca många scenario där massor är med i! För när jag ser ett stort scenario så brukar dom vilja att doms parti ska vinna och då brukar jag kicka ifall dom gör fel. Jag kommer ta detta så seriöst som möjligt och kommer alltid behandla alla med respekt. Jag kommer också visa hur man kan bli medlem för icke-medlemmar ifall dom inte vet. Då kommer jag fråga om doms discord typ så jag kan säga vart man ansöker och sen vart man får se svar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska först av allt låta dom prata. Sen efter dom säger dom är redo för denna intervju så kommer jag ta en fråga. Efter det kommer jag lyssna noga och respektera dom. Jag kommer alltid behandla dom super vänligt och alla andra och alltid lyssna och ifall det behövs kommer jag svara när dom ringer privat! Jag kommer alltid att visa hur snäll folk är här och hur bra allt kommer bli ifall han blir godkänd. Jag kommer alltid visa så ifall han har något problem kan jag fråga ifall han behöver hjälp med det och att jag kommer alltid lyssna på dom.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag kommer försöka att visa hur roligt det skulle va med nya folk! Nya folk nya vänner. Du kanske får en ny bästa vän eller kanske flera kompisar! Du kan försöka bli staff efter 1 månad och det skulle va jätte roligt att se dom vara staff! Jag skulle alltid hjälpa till och visa hur staffs alltså Medlemskaps ansvarig och uppåt hur mycket respekt alla har. Jag kommer visa hur man skriver i twitter och mer och jag kommer också försöka visa hur man köper en bil. Jag kommer att säga hur ett roligt scenario skulle se ut och hur roligt det blir med en till person. Jag som har 6 icke-medlem kompisar i Unive dom brukar jag göra scenarion med. Det brukar va roligt fast nu hjälpte jag dom och visa hur man blev medlem. Jag visa hur man köpte upp gäng och nu har 5 av dom gäng!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att dom borde veta grund-reglerna och på hur dom kan bidra till serverns rp. Jag tycker att dom borde veta fel och rätt så dom inte bli bannade. Jag vill inte att folk ska bli bannad! Och sen så vill jag att dom ska veta hur dom kan rpa och hur dom kan göra bra scenarion. Så då kanske dom blir super bra rpare och gör stora scenarion.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle känna jag hade ganska stort ansvar men jag skulle inte ändra hur jag beter mig. Jag skulle alltid göra det dom högre uppsatta säger förutom något dåligt! Jag kommer att hålla koll så att staffsen slipper att göra det. Jag kommer försöka underlättna staffsens arbete och göra det själv. Jag kommer alltid försöka rpa som vanligt och göra stora scenarion.

Hur ser din aktivitetet ut? Mitt schema: skola måndag:17:00-20:00 skola tisdag:17:00-20:00 skola onsdag:17:00-20:00 skola torsdag:16:30-20:00 skola fredag:16:00-22:00 Lördag:11:00-21:30 Söndag:11:30-21:30 Ledig måndag:12:00-20:30 Ledig tisdag:12:00-20:30 Ledig onsdag:12:30-21:00 Ledig torsdag:12:00-21:00 Ledig Fredag:12:00-21:30 Lördag:11:00-21:30 Söndag:11:30-20:30 då jag har mycket läxa och plugga mycket.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja. Jag kan ta mitt eget ansvar när jag gör fel och inte skylla på någon annan! Tack för ni läste min ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka