Accepterad Andalv | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andalv

Välkänd Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
273
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199235117931/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bfcb36b

Vad är din discord tagg? and4lv

Vem var det som bannade dig? watchsixpack

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-28 204331.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig då föraren i min bil dog under en skottlossning, bilen flög då på massa berg osv och jag rpade på skador osv. Jag tänker då att bilen realistiskt sätt skulle börjat brinna eller sprängas då den bara flyger runt, jag hoppar då ut när bilen är i rätt så långsam fart. Därefter så väljer jag att skjuta mot bilen vi sköt mot när jag hoppade ut, han råkar sedan köra över mig pga dsync, därefter reser jag mig upp och börjar smälla igen sedan så dör jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi blev jagade av våra "opps", alltså dem vi har krig med och har haft ett väldigt långt återkommande krig med. Vi väljer efter ett tag att hoppa ut och försöka smälla hans däck så vi kan kidnappa honom men vi lyckas ej, vi hoppar då in igen i bilen och vill då köra iväg från stället skottlossningen skedde både pågrund av att polisen kan komma dit samt att vi inte vill dö. Därefter så lyckas de döda föraren, bilen börjar då flyga upp på berg osv. Som sagt så är jag rädd att bilen ska sprängas och börja brinna, därav så väljer jag att hoppa ut i en hyfsat långsam fart. Jag ser sen att de vi sköt mot kör emot mig, jag väljer då att smälla mot dem direkt för att undvika att dem skjuter mot mig. Men sedan råkar han köra över mig pga dsync, jag ligger då ner i några sekunder och säger: ajj, "oppsens" bil står kvar framför mig då helt still jag väljer då att skjuta mot den igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga lite både och, eller det va liksom inte en felaktig ban. Då jag gjorde fel när jag reste mig upp igen och började smälla när jag egentligen skulle rpat på skador. Men tycker dock själv att det var lite onödigt med en sådan kort ban då jag kommer lära mig av det direkt och fick en krim varning. Så den var inte felaktig men enligt mig lite onödig pga att jag även har en väldigt bra historik, bara tre bans(en felaktig) på mer än 1 år.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad tre gånger innan, två gånger pga mild fearrp. Detta var i början av min tid att köra rp, och det har aldrig skett igen då jag var hyfsat ny då och ej kunde reglerna helt perfekt. Fick även en ban för typ 2 månader sen då valde dock en helper att banna mig direkt utan att prata med mig, men efter en liten disskution tog an bort min ban då jag ej gjort något fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att resa mig upp direkt så hade jag kunnat trycka U, och rpat mer på skador då han ändå körde över på mig så jag flög bak, då skulle scenariot slutat helt annorlunda samt så skulle jag spelat mer på motpartens vinst då jag skulle blivit kidnappad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska rpa mer på skador i ett sådant läge, istället för att smälla igen. Då skulle vi spelat mer på motpartens vinst och så skulle det blivit ett mycket bättre och roligare scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka