Antagen Andalv | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andalv

Välkänd Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
273
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Ditt discordnamn: and4lv

Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag spelar mycket på unive och har spelat rätt länge. Jag känner då att jag gärna vill hjälpa servern utvecklas, och att rp nivån ska bli så hög som möjligt. Jag har som sagt spelat här länge och har då under den tiden sett brister inom rpn som behöver förbättras, samt så vet jag själv hur tråkigt det är när folk gör massor av regelbrott samt lallar, detta vill jag alltså hjälpa till att minska. Jag är även en driven samt engagerad person som kommer göra det bästa jag kan inom staffarbetet. Jag har även varit staff innan, och känner att det är min grej liksom och att jag kommer prestera ännu bättre än förra gången. Jag kommer även vara opartisk och inte vara på mina vänners sida om dem gjort ett regelbrott utan ta samma åtgärder på allihopa.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Som sagt så har jag ju sett brister under den tid jag rpat. Rp nivån är alltså inte alls så hög som den hade kunnat va. Jag har märkt att det är väldigt många "100k or die" spelare. Som bara spelar här på servern för att skjuta, de skjuter alltså i alla lägen fast man kunde gjort det socialt. Detta är en av de största problemen på servern just nu. Även väldigt många som lallar samt folk som gör helt orealistiska saker t.ex kör in en bil i väggen och fortsätter därefter direkt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Dessa problem kommer då lösas genom att man tillsammans med staffs speccar mycket av det kriminella rpandet. Då det är där det största problemet finns. Och sedan då ta åtgärderna som behövs ifall man ser något regelbrott och ifall någon bara åker runt och skjuter. Alla staffs måste även ta tag i problemen och inte bara hoppa över det när man ser någon som gör regelbrott.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionellt genom att ta tag i problem som sker samt agera direkt. Samt så ska man ha en bra ton när man t.ex snackar med en annan person i staffteamet samt en spelare på servern. Det är väldigt viktigt att agera professionellt när man är en staff för att visa att man är en bra samt kompetent staff som tar tag i de problemen som uppstår. Men även så att andra i staffteamet eller spelare på servern respekterar en.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Går i skolan, men efter skolan alltså ungefär vid 16 så kommer jag vara aktiva några timmar på kvällen, men under helgen blir det mer aktivitet. Alltså kommer jag vara aktiv några timmar i princip varje dag. Jag kommer fortfarande rpa men minska på det en del, men försöka tima in rpandet till när det är lågt tryck på servern alltså inte så många spelare inne.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i lite mer än ett år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag, jag har varit Mod innan och lärde mig väldigt mycket under den tiden och känner att jag är väldigt erfaren inom staff. Därav så kommer jag inte behöva lära mig allt utan kommer kunna börja med staffarbete direkt.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, är beredd att jobba inom varje

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka