Inaktuell Andalv | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Andalv

Välkänd Medlem
Meddelanden
98
Reaction score
273
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad heter du på discord? and4lv

Ange ditt födelsedatum 24 Februari 2010

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag först och främst vill ha det lite varierande och inte bara rpa, dessutom så vill jag gärna få servern att utvecklas, få in nya medlemmar och utöka själva communityt. Men även för att hjälpa att få in bra spelare som kommer följa regler osv. Samt hjälpa till ig med att till största del ta ”Helps” och specca till största del nya medlemmar och trstmedlemmar så de följer reglerna och håller en bra Rp nivå.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kommer vara engagerad och kommer satsa på detta. Kommer även vara rätt så aktiv kommer även alltid göra mitt bästa och försöka göra så mkt ansökningar och intervjuer som möjligt.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta människor på ett bra sätt. Att sitta i ett intervjurum för att ta intervjun kan vara nervöst om det är första gången därav så ska man bemöta dem bra och vara schysta mot dem så att de kanske inte känner sig lika nervösa. Man ska alltså vara snäll och ha ett upplyftande snack där man försöker lyfta personernas självförtroende om de kanske inte kan svara på en fråga osv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på servern ska vara en rolig sak, som både kommer vara rolig och upptäckande. Där man då upptäcker nya saker att göra inom rpn. Och viktigast att man har väldigt kul!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kraven jag anser är att man ska vara hyfsat mogen. Och att man har ett tankesätt där man gärna vill utveckla rpn man själv har och skapa roliga scenarion. Men viktigast av allt att man följer alla regler t.ex VDM, RDM m.m. Samt så ska man kunna vad /me samt /sme betyder och hur det används.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Blir jag MA kommer mitt ansvar vara att utveckla servern genom att få in nya spelare. Samt utveckla communityt genom att utöka själva spelarbasen. Mitt ansvar är även att ge de nya medlemmarna ett bra välkomnande så att de känner sig välkomna och trygga på servern. Samt så har jag ett litet ansvar att specca de nya medlemmarna på servern så jag ser till att de sköter sig men även att hjälpa de i ”helps”

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet kommer vara hyfsat bra även nu under sommarlovet. Kommer dock oftast vara mest aktiv under kvällen PGA att jag ofta är iväg under dagen. Detta gör nog ej så mycket dock då jag tror flest personer kommer ta intervjuer osv då. Så aktiviteten kommer vara rätt så bra. Är jag iväg kommer jag ändå kunna ta intervjuer och lösa ansökningar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja som MA

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Har varit MA innan så vet hur det funkar och har lite erfarenhet.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka