Accepterad an1ss_0 | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

An1ss68an

Aktiv Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
120
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993955659/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d9cdb4b

Vad är din discord tagg? champagnepapi00

Vem var det som bannade dig? korpen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-19 180853.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var på en biljakt och av misstag så snackade jag ooc ingame o råka säga ett ord. Det var väldigt dåligt av mig och därför har jag bestämt mig och skriva den här överklagan eftersom jag tycker jag förtjänar en andra chans och de kommer verkligen inte hända igen och jag fattar allvaret i det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Under biljaktssituationen försökte jag få en fördel genom att säga "dsync" i spelet, vilket var ett misstag. Jag inser nu att det var en dålig handling och förstår varför det är viktigt att hålla OOC-kommunikation borta från spelet för att inte störa rollspelsupplevelsen för andra. Jag kommer framöver att fokusera mer på att ha roligt och på att bidra till en bra rollspelsupplevelse, istället för att försöka vinna till varje pris.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Av misstag så sa jag dsync ingame opch jag ångrar mig verkligen och vill ha en annan chans. Fattar verkligen varför du valde att banna mig, det var rätt av dig och fel av mig. Men tycker verkligen jag har lärt mig vad jag gjort för fel och tycker jag ska få en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare (24 gånger), varav två gånger under de senaste tre månaderna för att jag körde bil offroad på ett orealistiskt sätt. Jag förstår nu att det inte var bra för spelets realism och kommer att tänka mer på det framöver. Jag kommer också att vara noga med att inte prata OOC i spelet och istället fokusera på att skapa bra RP och ha roligt tillsammans med andra spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte prata ooc ingame och att verkligen tänka på att hålla det bra rp och att ha roligt istället för att bara försöka vinna. Kommer verkligen inte hända igen, ångrar mig verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka