Nekad an1ss_0 | Ban Överklagan [Korpen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

An1ss68an

Aktiv Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
120
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993955659/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d9cdb4b

Vad är din discord tagg? champagnepapi00

Vem var det som bannade dig? korpen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-19 180853.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag skriver den här överklagan för att be om en andra chans, då jag inser att jag gjorde ett misstag under en biljakt. Jag råkade av misstag säga ett OOC-ord i spelet, vilket var fel av mig. Jag förstår allvaret i situationen och ångrar verkligen att jag gjorde det. Jag vill förtydliga att det inte kommer att hända igen, och jag har lärt mig en viktig läxa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Under biljaktssituationen försökte jag få en fördel genom att säga "dsync" i spelet, vilket var ett misstag. Jag inser nu att det var en dålig handling och förstår varför det är viktigt att hålla OOC-kommunikation borta från spelet för att inte störa rollspelsupplevelsen för andra. Jag kommer framöver att fokusera mer på att ha roligt och på att bidra till en bra rollspelsupplevelse, istället för att försöka vinna till varje pris.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår att det var rätt av dig att banna mig för detta och jag accepterar konsekvenserna av mitt misstag. Jag vill dock be om en andra chans, eftersom jag verkligen har lärt mig av situationen och jag kommer att vara mer medveten om mina handlingar i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare (24 gånger), varav två gånger under de senaste tre månaderna för att jag körde bil offroad på ett orealistiskt sätt. Jag förstår nu att det inte var bra för spelets realism och kommer att tänka mer på det framöver. Jag kommer också att vara noga med att inte prata OOC i spelet och istället fokusera på att skapa bra RP och ha roligt tillsammans med andra spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans, och jag lovar att göra mitt bästa för att inte upprepa mina misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka