Dubbelpost an1ss_0 | Ansökan till Staff [ Deckz ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

An1ss68an

Aktiv Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
120
Vad är ditt namn i verkligheten? Aniss

Ditt discordnamn: an1ss68an

Ange ditt födelsedatum 4 September 2007

Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag har ett bra driv, jag är aktiv, och kompetent. Lite mer utveklcat om varför jag ska bli staff är för att jag tycker det är roligt då jag har vart det innan och jag finner det fortfarande kul. Mer om vad jag kommer bidra med är mycket teamwork, vill testa på nya områden, jag har tidigare vart don ansvarig och det var jätte kul. SKulle vilja göra det igen. Men annars ser jag fram emot att vilja bli staff igen och därför tycker jag att jag ska få en chans, lite eftersom att ifall man har intresset så blir det roligare och då har man drivet för att försöka utvecklas och det tror jag gör mig unik.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Låg rp nivå på vissa. Halv ooc på de mesta. Många som inte rpar socialt. Mycket skjutning

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att får vi ett ärende på sånt här så ska det tas grövre åtgärder men allt kommer inte lösas på grund av åtgärder men jag ser en annan lösning genom att man skriver ut det oftare och verkligen försöker påminna om vad som kan hända ifall man inte följer reglerna och det vi påminner om

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att inte ta saker personligt, agera seriös och inte anses som lallig genom att lägga onödiga kommentarer i fel situationer utan att man ska bemöta alla med en bra ton och inte agera oproffsigt bara för att man känner den personen. För mig är det viktigt att agera profisionellt eftersom att det bygger disciplin vilket är viktigt då man tar många ärenden med olika typer av personer.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Asså jag tycker att jag redan från början ska balansera de två sidorna så jag inte jobbar för mycket med rp i början och blir trött på det senare. Så jag tänker att jag hittar en bra balans redan från början så att jag alltid har samma arbetskraft den tiden jag är staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan 2020 men jag har tagit pauser lite här o där och vart bannad

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har vart staff 2 gånger tidigare och varför jag ansöker ännu en gång är för att jag tycker att rpn har utvecklats sen senaste gången jag var staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Grattis återigen, tror dem har glömt ändra till godkänd och arkivera ansökan haha!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka