Accepterad Amyar | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Länk till din steam profil: hittar ite

Ditt Hex-ID: 11000015298161f

Vad är din discord tagg? amyar123

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-27 174315.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Bubblegum bannade mig för han fick in ett 1 klipp där jag kör in i en bil. vilket resulterade i en ban på mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att någon hämtade mig i en bil och sedan kraschar eller quitar (vet inte riktigt), och då tar jag över samtidigt som jag äter irl. Medans jag kör ig så råkade jag köra in i bil som stog stilla, jag stannade bilen direkt och bad om ursäkt i ooc och sa att jag åt irl så tog vi han till sjukan. Men har sett nu på klippet att han blir påkörd 2 gånger men det var inte jag som körde första gången och detta syns i klippet då han första hade ped och det har jag icke.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var en 100% korrekt ban, bubblegum gjorde korrekt beslut då han fick in ett klipp där jag kör på någon. Men har nu snackat med bubble i support och hoppas på en ny chans då han har fått höra min sida av historian.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste bannen va ooc i twitter då jag råka skriva varvaren i twitter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tagit spawnmenu medans jag äter eller quitat så dem här grejerna ej händer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att inte köra medans jag äter. Hoppas jag kan få en ny chans bubble.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka