Nekad Amyar | Ansökan till Parti

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amyar

Icke Medlem
Meddelanden
272
Reaction score
39
Användarnamn:

Ditt namn i verkligheten. Amyar

Vad är din discord? (Den som gör ansökan blir också partiledaren, kom överens med det innan) Amyar

Namn på partiet. Vänstra bungkol kurd partiet

Vad har ditt parti för vision? Mitt parti har som vision att försöka få koll på ekonomi ha en stabil polis kår förhindra kriminalitet. Försöka införskaffa skatt på landet samt satsa på samhället

Hur ska ditt parti lösa samhällsproblemen? T.ex. kriminalitet, brist på arbetare osv. Vi skulle lösa det genom att höja alla löner fixa skatt samt att alla företag ska ha fungerande fordon. Kriminaliteten skulle vi löser med polisen håll. Sätta ut kameror runt i stan anställa fler poliser lägga bonusar på folk som tar i kriminella efterlysta människor samt höja straffskalan otroligt mycket.

Jag förstår att om jag gjort en oseriös, rasistisk eller sexistiskt parti så kommer det tas åtgärder på mig och kommer bli direkt utesluten. Ja

Poliser borde inte belönas med bonusar om de tar in efterlysta gärningsmän.
Polisens grundtanke skall vara att alltid gripa gärningsmän som begått brott. Belönar man gripanden som är en del av polisens uppdrag skapar det ett vistbedrivande syfte bland stadens poliser! Detta skapar otrygghet i rättsväsendet och kan skapa jäviga åtalsfall. Nej tack!

Poliser borde inte belönas med bonusar om de tar in efterlysta gärningsmän.
Polisens grundtanke skall vara att alltid gripa gärningsmän som begått brott. Belönar man gripanden som är en del av polisens uppdrag skapar det ett vistbedrivande syfte bland stadens poliser! Detta skapar otrygghet i rättsväsendet och kan skapa jäviga åtalsfall. Nej tack!
Polisen skall ändå gripa gärningsmännen fast om det är större fall kan dom ändå belönas för hårt arbete.

Polisen skall ändå gripa gärningsmännen fast om det är större fall kan dom ändå belönas för hårt arbete.
Fortfarande, polisen ska inte motiveras till ett vinstvedrpivande syfte. Att du ens motställer detta är bara ett bevis på okunskap i frågan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka