Accepterad Amro | Medlem ansökning [Emnez] (idapiiidaa)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amro

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Amer

Vad är ditt discord namn? amroehhh

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Leijonberg

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, Rolig, Seriös

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Johan Leijonberg har levt i grov barnfattigdom, han kommer ifrån landet Kuba. Johan har haft det tufft i sitt barndom men trots allt har han fått gå igenom det med sina tre bröder Kalle, Alex och Jonas Leijonberg. Under alla Johans år i skolan så har det varit lite svårt för honom eftersom han inte fick så bra betyg men han hade många schyssta vänner vilket som gjorde att han aldrig gav upp. Det förändrade verkligen på Johans framtid eftersom han fick mycket ambition att börja studera lagen och kanske bli en advokat eller polis. En av hans största mål var att få en bra tjänande jobb så att han kan betala tillbaka sin mamma och försörja henne som gjorde allting för Johan och hans bröder. Spola fram tills idag och Johan hänger fortfarande med sina bröder och litar på dem med sitt liv, sedan hans mamma avled för 2 år sedan. Sen hon avled i en skjutning så har det varit en väldigt mörk period då Johan mådde så dåligt han sluta tänka på sin plats i livet. Han var en välutbildad polis. Men att Johan ville få hämnd på dem som skjöt hans mamma. Han orkade inte lita på polismyndigheten att göra jobbet, det har gått två år och dem har inte kunnat identifiera personerna som vart inblandade. Han gav helt upp han ska göra något åt saken med sina bröder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra väldigt mycket till Unive, har mycket erfarenhet inom seriös Fivem rollspel. Jag har spelat på många servrar såsom drömstaden, vation, vågen rp, velo, rxn och mycket mer! Jag tänker jobba på flera ställen som Marja lisas (Så att folket kan få bilar att åka från punkt A till punkt B), Polismyndigheten (För att få staden att bli säkrare och invånarna att känna sig tryggare), Advokatbyrå (För de som har blivit felaktigt antagna och behöver en liten stöd på axeln att höja sin röst mot en polis som kanske inte håller så bra koll på lagen) och Jönssons (För de som behöver en bostad att utveckla vidare deras rollspel) Min karaktär är väldigt rolig och skulle kunna göra miljön runt om honom lite gladare, då hans leende och skratt sprids väldigt lätt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska alltid tänka på att det ska vara roligt för båda sidorna inom rollspelet, tänk att du behöver inte alltid vinna en scenario för att ha kul! Det blir ingen bra rollspel ifall du spelar bara för vinsten.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Var väl länge sedan men vad jag minns tror jag att jag någon grabb hetsade mot mig vid marja lisas parkeringen så vi hade slagsmål och det var sunt förnuft så jag vart bannad i tre dagar. Men det gjorde så jag lärde mig rollspela bättre.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ja powergaming 1 är då att du ska rollspela på dina skador ifall du t,ex hamnar i en bilkrock i 200 km/h så ska du rollspela på dina skador skriva /me och något passande kanske blöder från pannan med glas eller något. Rdm står för Random Death Match och är att du dödar någon utan en gilltig anledning vilket är inte okej. Vdm står för Vehicle Deathmatch och är att du använder ditt fordon som ett vapen vilket som är inte heller okej.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
--rep borde fan inte va här fuskade här och andra servar ska inte va på servern flertal bans mm

Hej!
Utveckla.
- Vad kan du bidra med till serverns RP? - Lite mer vad du kommer göra.
Pssff.. Besvara detta meddelande när du är klar.
Allt gott,
E34

Hej!
Utveckla.
Allt gott,
E34
Hej!
Utveckla.
Allt gott,
E34
Sådär nu har jag redigerat

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka