Accepterad Amro | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amro

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Amer

Vad är ditt discord namn? amroehhh

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mokandes Mattson, 25 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Skön, Seriös, Karismatisk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Mokandes mattsson föddes i landet Cuba med en rätt så fattig barndom tack vare civilkriget i landet. Livet var inte enkelt för Mokandes men hans bröder Johan, Alex och Jonas Leijonberg gjorde livet värd att leva. När mokandes var runt 5 år gammal så emigrerade familjen till Sverige i en liten förort utanför Stockholm. Det var enklare då familjen inte behövde vara oroliga för kriget och deras Mamma hade fått ett bra betalande jobb som assistent för en rik företagsägare. I skolan hade Mokandes det tufft med dåliga betyg och lite mobbning eftersom han var utländare. Men det stoppade inte honom ifrån att fortsätta plugga för att få en bra utbildning. 10 År senare så flyttar Mokandes till staden Unive med sina bröder och litar inte på en ända själ än bara varandra. Mokandes söker nu medlemskap för att kunna fortsätta sin studering om Sveriges Lag, han vill bli en Advokat eller något relaterat som t,ex en polis. Annars så händer det något väldigt mörkt i Mokandes liv vilket gör han återvända till den a

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra väldigt mycket till servern såsom en högrespekterad och väl rollspelandet karaktär som sprider sitt leende och är charismatisk mot dem runt honom. Jag vill vara en polis som försäkrar staden med sin höga seriöshet och disciplin, en som verkligen respekteras av staden och poliskåren. Jag kommer också bidra väldigt bra rollspel med min kriminella sida av karaktären ifall han slutar vara polis, en kriminell karaktär som tas seriöst och inte en lall spelare som vill bara skjuta. Men faktiskt göra droger, och roliga kriminella scenarion för dem andra kriminella som deltar. Kommer bidra bara bra rollspel runt om mig med både min karaktärs rollspel och dem runt om mig. Kommer rapportera spelare som bryter mot reglerna efter scenariot.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att ha en rolig scenario och inte för att spela bara för vinsten av scenario. Det är okej ifall man förlorar en scenario sålänge båda parter anser scenarion som rolig så är det de som räknas!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja typ för 4 år sen så börja jag med Fivem och unive var den första servern jag någonsin spela på så jag visste inte vad OOC var. Och då sa jag saker som typ hur gjorde man dehär asså vad trycker man.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, OOC, Sunt förnuft, POWERGAMING, METAGAMING.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Jag vill fortsätta endast på unive
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du ta bort länkar till andra rp servrar ur din bio

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du ta bort länkar till andra rp servrar ur din bio

Löst

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka