Accepterad Amos kebab | Ansökan till Servervakt [Abbe1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amos kebab

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Raul

Vad heter du på discord? amos kebab#9700

Ange ditt födelsedatum 15 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar: vakna gå till skolan, gå hem spela
helger: vakna, ät sen spela
det kan också vara varnan 2 timmar för ibland spelar min bror

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit medlem förut år 2021 och blev medlem igen 2022

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan it e bannad, kan skicka bild när jag är unbannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakt är att du ska fortsätta åka runt som du har gjort förut och om du ser någon gör fel så ska du banna/kicka han. Som servervakt så ska du inte leta efter fel du ska låta felen komma till dig du ska rpa som vanlig och inte åka till utsatta ställen bara för att kunna banna/kicka folk. Du ska inte använda dina grejer du får tillgång till när du blir servervakt för din egna fördel i scenarion som typ att använda /toggleid eller /revive så du har större chans att vinna ett scenario

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa staffs göra deras jobb lite enklare men ändå kunna rpa. Jag har varit staff förut men tycker inte jag passar som de riktigt då jag vill rpa mer än vad man kan när man är staff om man gem för men servervakt. Jag vill kunna få bort mycket lallare och de har varit ganska mycket lall runt oss nu för att jag rpar med mina vänner en av dom är ganska känd och då kan de komma folk som vill förstöra och de hade underlättat för dom och oss om vi hade mer servervakter Jag vill bli servervakt för att jag vill kunna hjälpa staffs göra deras jobb lite enklare men ändå kunna rpa. Jag har varit staff förut men tycker inte jag passar som de riktigt då jag vill rpa mer än vad man kan när man är staff om man gem för men servervakt. Jag vill kunna få bort mycket lallare och de har varit ganska mycket lall runt oss nu för att jag rpar med mina vänner en av dom är ganska känd och då kan de komma folk som vill förstöra och de hade underlättat för dom och oss om vi hade mer servervakter

jag kan också några commands
/kick (id) (anledning) du kickar någon så dom kan direkt gå in igen som en varning kan de vara.
/svban [id] [anledning] du bannar någon i en timme.
/revive [id] du revivar någon eller dig själv
/toggleid du gör så att du kan se allas id

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när du använder dina förmåner du får som Servervakt till din fördel typ som att ha toggleid i ett scenario som hjälper dig i slut ändan eller att man dör i ett scenario och sen /revive mitt i en skottlossning eller liknande för att kunna vinna eller att Svbanna eller kicka någon även om dom inte gjort något fel

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka