Nekad Amos | Chef-jobb ansökan Qpark [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Am22

Icke Medlem
Meddelanden
444
Reaction score
38
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Viktor

Vad heter du på discord? Amos#6666

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1100+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Qpark för jag känner det är ett inaktivt jobb och hade gärna velat hjälpa till att få det mer aktivt, Jag vill även bli Qpark chef för jag har stora erfarenheter inom RP och känner jag kan skapa en rolig och social RP genom Qpark och att jag hade kunnat bygga upp en unik karaktär som sköter sitt jobb och är allmänt skön och rolig och skapa rolig social RP och bra RP inom mitt jobb. Samt att hjälpa till och få folk att börja bry sig mer om sina parkeringar och bilar så det ej står massa bilar överallt :)

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som Qpark har jag inte så värst mycket erfarenhet, men jag vet hur det går till har sätt mycket klipp och videos, så jag vet hur Qpark jobbar och jag vet hur ett företag så som Qpark ska skötas. Jag har lite erfarenheter också sedan en annan server jag spelade på under en period så har jag varit Qpark. så jag vet hur Qpark ska byggas och gå till, jag tycker själv jag kan sköta ett jobb bra och tror jag hade kunnat byga upp Qpark till en större del i RPn här på unive.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Leif Göransson, Leif är 53 år och har i hela sitt liv bott i sverige, som liten var Leif och hans familj ganska fattiga och hade svårt o få mat och tak över huvudet, Som 13 åring så började Leif tänka och planera hur han skulle hjälpa till inom familjen, Han fick väldigt mycket och kreativa ideer, men som 13 han var så tog han inte tag i något av sina planer. Leifs familj kämpade välldigt hårt att alla skulle klara sig ur dagen. Anledningen till denhära pengarkrisen var tyvärr att Leifs farfar dog i anndra världskriget och det var även Leifs farfar som försöjde familjen medan Leif var en liten bebis. Ända sedan Leifs farfar gick bort har dom haft det väldigt svårt och ont om pengar, men dom har kämpat sig egenom det. När Leif var 18 år och hans pappa var 45år så hade dom länge sparat så mycket de kunnat under dessa jobbiga år. Dom tog tag i det själva bestämde dom sig för, där skapade Leif 18år och hans pappa 45år ett företag vid namn Qpark, Dom var parkeringsvakter som åkte rundor och böta folk som parketar fel, det gick ganska bra för dom. Men efter 10 år så fick Leifs pappa tyvärr cancer, Leif och hans Pappa kämpade väldigt men de hade det svårt. Efter 1 år med cancer så gick Leifs pappa tyvärr bort och företaget gick i koncurs. Leif var tillbaka så gammalt spår, svårt om pengar och svårt med jobb. Tillslut fick Leif jobb på en affär, han kännade dåligt men sparade mycket, Efter mycket slitande av dessa år är Leif 53 år nu och har bestämt sig för att försöka ta upp hans pappas gammla företag Qpark igen, Leif hoppas enormt att han kommer lyckas.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag e väldigt aktiv och är inne flera timmar per dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? NEJ

Har du läst våra Regler? Yes det har jag, har även varit ansvarig för WL när det fanns så har stenkoll på dem!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka