Nekad amoohhh | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amoohhh

Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199661335733/

Ditt Hex-ID: steam:1100001656444b5

Vad är din discord tagg? amoohh1

Vem var det som bannade dig? 0alvvin0

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-19 011406.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig eftersom man inte tydligt hör på klippet vad jag säger och från deras vinkel fattar jag för de ser inte vad som har hänt innan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad så satt jag och kollade på youtube eftersom jag var inte inne när jag blev bannad men om man ska säga vad som hände innan jag gjorde de jag blev bannad för så körde jag runt där för att min polare krashade där så jag körde liksom runt och bara väntade på honom och då ser jag en kille med hel svarta kläder komma på en motorcykel och då kör jag efter honom för att prata med honom men då kör han iväg och då kände jag att jag inte orkade följa efter honom mer och då kör jag tillbaka till stället där min kompis krashade sen så kommer han där i full fart från ett gäng hus där ett gäng som vi har krig mot bor och krashar sin mc då springer jag fram dit och riktar eftersom jag trodde att de var med de vi hade krig mot och då hoppar han på sin mc och då säger jag hoppa av man hör det lite på klippet och sen så skjuter jag av honom från hojen sen springer jag fram till honom och säger upp med händerna men då tyckte jag att jag hörde en bil så och det var därför jag "finishade" dem eller honom och jag kan självklart fatta att detta ser fel ut från eran vinkel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag skulle ändå säga att det är en felaktig ban men jag fattar ändå varför ni bannade mig för från eran vinkel ser det ju helt klart ut som rdm och osocial rp men igentligen så var det bara så att jag skjöt några som vi har krig mot tror jag iaf jag ber om ursäkt om det inte var killar som vi hade krig mot men jag kan förklara hur det såg ut för mig. Som jag skrev innan så jagade jag ju honom osv sen kommer han ner med en död kropp och hel svarta kläder med skottsäker väst precis som southside som vi har krig mot brukar ha på sig och han kommer ner från deras gäng hus med en död kropp i full fart och när jag springer fram så kör han snabbt iväg precis som om visste att jag hade krig mot honom så från min vinkel ser det självklart ut som att det är southside som vi då har krig med. Hoppas ni fattar vad jag menar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare. sist blev jag bannad för att jag körde in på sjukan med en mc och då lärde jag mig att man inte får köra något slags fordon inne på sjukan och en gång blev jag bannad för jag rånade en kille på 600 koks då var jag bannad i 8 dagar plus indragen krim. Den bannen var ganska oklar det kanske var lite osocialt men jag bara rånade honom och dessutom så var han med i ett gäng vi hade krig mot. en annan gång blev jag bannad för att jag ringde en kille när jag hade handbojor på mig och det var så klart inte okej men den bannan fick jag överklagad och de andra kommer jag inte ihåg. Sen så blev jag bannad för att jag körde över en hund som jag trodde var en npc men oavsett så är det fel och på den bannan lärde jag mig att man inte ska köra över någon varelse på servern oavsett om det är en hund, katt, människa eller alien.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte riktigt asså jag hade kanske inte hade behövt att "finisha" dem men som sagt så gjorde jag det eftersom jag tyckte att jag hörde en bil så jag vet faktiskt inte och det var lite svårt att prata med dem eftersom han bara körde iväg direkt när jag hoppade ut ur bilen och om han inte hade gjorde det så hade det blivit mycket bättre för då hade han kanske kunnat säga att han inte var med dem som vi har krig mot så hade inget utav detta skett.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte riktigt tycker nog att det var fel från båda sidor eller jag fattar ju att det för er ser ut på klippet att jag gör fel men om man tänker efter om han inte hade kört iväg så hastigt så hade jag ju inte skjutit honom.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka