Nekad Amoohh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amoohh

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199661335733/

Ditt Hex-ID: 1100001656444b5

Vad är din discord tagg? 4amo11/amoohh

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-15 154209.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De valde att banna mig eftersom jag fick vapen utav en moddare utan att "anmäla" eller säga att han moddade, vilket såklart var väldigt dumt utav mig...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad så åkte jag runt med lite vänner ig eftersom jag blev bannad genom logs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban jag gjorde 100% fel vilket jag är fullt medveten om jag var bara så in the moment jag kunde få massor av vapen och det var riktigt dumt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad ett par gånger minns inte riktigt alla men har fått typ några sv bans och en felaktig ban och kanske 3 riktiga bans. En ban var att jag powergama jag rpade halvt på skador och jag lärde mig efter den bannen att jag alltid skulle rpa bra på skador, den andra bannen blev jag bannad för suntförnuft jag pratade i telefon när jag hade handbojor på mig vilket såklart var fel och till sist den treje bannen förutom denna var brist på social rp jag rånade en streamer på 600 koks och fick indragen krim och 7 dagars ban lärde mig halvt eller ja jag vågade inte råna någon efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var så att han kom till mig ingame och sa vill du kanske ha lite vapen och såklart sa jag ja trodde först att de va en shysst kille med mycket vapen några dagar senare berättade han för mig att han fuskade efter jag hade fått alla vapen men istället för att anmäla lät jag det vara vilket såklart var fel. Jag skulle anmält honom direkt när han berätta för mig och lämnat in alla vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer såklart aldrig "hänga" med en "moddare" igen det var riktigt dumt och kommer anmäla varje sak jag ser någon gör fel specielt om det är en fuskare på servern för det var väldigt tråkigt för de som blev av med sina vapen fattade först inte att han hade "snott" vapen utan trodde han hade spawnat in men när han berätta det fick jag väldigt dåligt samvete att jag hade "andras vapen" skulle såklart anmält.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka