Accepterad Amoohh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amoohh

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199661335733/

Ditt Hex-ID: steam:1100001656444b5

Vad är din discord tagg? yoniiiisis_29713

Vem var det som bannade dig? Toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-08-15 154209.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs bannade mig för att jag tog emot vapen från en moddare som jag viste var en moddare, i början när jag fick de första vapnena så visste jag inte att han moddade men när jag fick reda på det så valde jag att inte anmäla det vilket såklart var fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Exakt innan jag blev bannad så rpade jag eftersom jag blev inte bannad för de såg mig utan genom logs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban jag gjorde fel och jag ångrar verkligen det, jag blev så glad och kände mig mäktig när jag fick dessa vapen kommer verkligen inte hända igen, detta är det dumaste jag gjort saknar unive jätte mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad ett par gånger minns inte riktigt alla men har fått typ några sv bans och en felaktig ban och kanske 3 riktiga bans. En ban var att jag powergama jag rpade halvt på skador och jag lärde mig efter den bannen att jag alltid skulle rpa bra på skador, den andra bannen blev jag bannad för suntförnuft jag pratade i telefon när jag hade handbojor på mig vilket såklart var fel och till sist den treje bannen förutom denna var brist på social rp jag rånade en streamer på 600 koks och fick indragen krim och 7 dagars ban lärde mig halvt eller ja jag vågade inte råna någon efter det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? När jag fick reda på att han moddade skulle jag anmält honom direkt och inte forstättit att ta vapen, när jag blev bannad så fick jag även reda på utav staffsen att dessa vapen inte var fram spawnade utan att moddaren hade tagit andras vapen och om jag inte hade blivit bannad så hade jag gett tilbaka alla vapen det kändes riktigt dumt. Skulle aldrig göra om detta.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte ska ta emot saker som känns lurt man ska kolla med staffs om allt ser bra ut och speciellt reporta om man ser ett fel eller typ att någon moddar. vet inte riktigt vad jag mer ska säga saknar unive väldigt mycket och alla vänner jag lärde känna hoppas verkligen att jag kommer få komma tillbaka saknar servern och alla vänner, ångrar detta jätte mycket.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka