Nekad amme hamid | Medlem ansökning [2xyr]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amme hamid

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023601379/

Vad är ditt namn i verkligheten? alen

Vad är ditt discord namn? SCAR#5096

Vad är ditt födelsedatum? 24 November 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter alen hamidi och 24 år och hans pappa lämna när han va 12 år hans pappa kriminell hans pappa va aldrig hemma HAN TOG DRÅGER han va paranoid han har suttit inne många gånger för narkotika brott han satt senaste gången 5 år sen va alen tvungen och bo med hans mamma och bror hans bror blev skjuten tack före hans pappa hans pappa va skyldig folk en massa pengar och sen när åkte in i fängelse så börja folk sätta pris på hans huvud och tillslut fick dom reda vart hans barn och fru bodde då åkte dom ditt sen skulle dom skjuta alens mamma så ställde sig alens bror som heter amir framför mamman och då fick amir ett skott i huvudet och sen dess har alen inte velat ha kontakt med hans pappa och han har Tyvärr gått samma väg som hans pappa har gått alen började baxa moppar och bilar och ta droger och massa skit tillslut fick alen en bra vän som heter karen men blir kallad askar han sa alltid till alen att ta inte samma väg som din pappa har gjort du måste lyssna på din mamma och göra mamma stolt min vän så sa askar till alen hela tiden men han där askar han inte heller en bra bakgrund han växte upp i hvb hans mamma och pappa dog dom problem med hjärtat nu så är askar en son till alens mamma och alen och askar är som bröder dom är med varandra varje dag dom bor tsm och tillslut blev askar skjuten han fick 4 skott i magen sen dess har alen inte lyssnat på nån han har bara hjälpt hans mamma han gav henne pengar till slut så blev mamman sjuk och hon mådde inte alls bra efter några veckor dog hon alen bestämde sig att hitta en flickvän han hitta en tjej som heter diana hon ville alltid hans bästa sen gifte dom sig skaffa barn men alen fortsatte med droger och massa skit egentligen är hans intresse bilar han gillar laga bilar och köpa bilar men ändå så gör han massa skit det va allt om min fina karaäktar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? vill utveckla server till den bästa rp server och jag kommer bidra servern med bra rp

Vad kan du bidra med till serverns RP? seröst rp ska göra så nya spelare känner sig trygga i servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för att man spelar för att båda parterna i scennario kan vinna då det blir roligt och bra rp

Hur hittade du Unive? genom vänner och tiktok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka