Nekad Amiri | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
292
Reaction score
4
Ditt discord namn: fp6j

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad för typ av beslut gäller det? indragen krim / prishöjning 520kr / 14p

Vem/vilka tog beslutet? Berdan1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom det såg ut som att jag fearade när poliserna riktade vapen mot mig. Jag förstår hur situationen kunde uppfattas så från ert perspektiv. Det som hände var att jag blev benad av polisen och när jag reste mig upp hade jag redan fokus på att springa mot berget. Jag såg därför inte att poliserna stod och riktade mot mig. När jag hörde skotten och blev träffad förstod jag vad som hände. Det var aldrig min avsikt att bryta mot reglerna.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom jag inte medvetet valde att ignorera poliserna eller att feara. Jag uppfattade helt enkelt inte att de riktade vapen mot mig i där utan jag skulle bara springa upp på berget. Hade jag sett det hade jag självklart följt scenariot. Jag vill verkligen be om ursäkt för hur situationen såg ut, eftersom jag förstår att det inte såg bra ut från andras perspektiv. Efteråt har jag tänkt mycket på händelsen och förstår varför beslutet togs, men jag hoppas att ni kan se att det var ett ärligt misstag och inte ett medvetet regelbrott. Jag tar till mig av det som hänt och kommer vara betydligt mer uppmärksam framöver så att något liknade inte sker igen. Jag uppskattar verkligen om ni kan ge mig en ny chans att visa det.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: berra har klippet

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka