Nekad Amiri | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amiri

Medlem
Meddelanden
291
Reaction score
4
Ditt discord namn: fp6j

Ditt Hex-ID: steam:11000016f21ec9f

Vad för typ av beslut gäller det? FearRP Ban (06-23) , Prishöjning, Indragen krim

Vem/vilka tog beslutet? Berdan1213

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag förstår varför beslutet togs eftersom det kan ha sett ut som att jag inte fearade när poliserna riktade mot mig. Men det som hände var att jag blev benad av polisen och när jag reste mig upp kollade jag redan mot berget för att springa dit. Jag såg därför inte att poliserna stod och riktade mot mig. Först när jag hörde skotten och blev träffad kollade jag bak och förstod vad som hände. Jag förstår hur det kan ha uppfattats och ber om ursäkt för situationen. Det var aldrig min mening att bryta mot reglerna, och jag hoppas att ni kan ge mig en till chans.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att beslutet är felaktigt eftersom jag inte medvetet ignorerade poliserna. Jag såg helt enkelt inte att de riktade mot mig när jag reste mig upp eftersom jag redan hade fokus på att springa mot berget. Hade jag sett att de riktade mot mig hade jag självklart följt scenariot. Jag förstår dock hur det såg ut från ert perspektiv och kommer vara mer uppmärksam i framtiden så att det inte händer igen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://streamable.com/8mjbnu

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Jag lovar att tänka framöver om detta och inte göra om samma misstag, jag har verkligen lärt mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka