Nekad Amir_yeezy | Medlem ansökning [V4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amir_yeezy

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Amir

Vad är ditt discord namn? Miro2quick

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Amir Al-hwaidi 20 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? seriös, snäll, mäktig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tjäna pengar, genom jobb eller något annat. Mycket aktiv och seriös i min roleplay.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mycket aktiv, seriös, hjälpa nya människor och vara krim.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du hjälper den andra att vinna, även om du själv förlorar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag råkade säga "han kommer bli bannad" ingame och glömde men sen sa jag aldrig något igen!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Var schysst mot andra – Inget hat eller taskiga kommentarer. Spamma inte – Låt alla få plats i chatten. Respektera mods/admins – De är här för att hjälpa, inte för att bråka. Fuska inte – Spelet blir roligare för alla om det är rättvist.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar att hjälpa till och se till att alla har det bra. Jag försöker alltid vara snäll och rättvis.

Nekad.
Anledning:
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Vad kan du bidra med till serverns RP?
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24timmar.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka