Nekad Amir6 | Ban Överklagan [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amir6

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199405149566/

Ditt Hex-ID: 1100001561f2d7e

Vad är din discord tagg? zizzy93#0457

Vem var det som bannade dig? Rawrzin

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot reglerna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg en kille som jobbar som polis köra runt med sin polisbil och då så behövde han tanka den efter han hade gjort det så bara lämnade han polisbilen och då så sprang jag till den och börja köra runt med den sen så körde jag till ett garage och hoppade ut ur polisbilen och då så började jag loota polisbien och då så fanns det polis saker och då tog jag allt och då sa ngn att jag skulle hoppa support och snacka om det här men efter en stund så ser jag att jag har fått perma ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att jag gjorde fel för man får inte ta polis saker om man inte är polis men det här är den sista gången jag gör det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. rdm,lall och krim utan krim för jag och några kompisar gick till ett gänghus och frågade om vapen men efter så fixade vi ett gäng så vi kunde rpa som krim

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde inte ha sökt igenom polisbilen och tagit polissakerna jag ångrar verkligen mig när jag gjorde det men det är absolut sista gången jag lootar en polisbil

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag absolut gjort att inte loota polisbil och ta polissaker men det är den sista gången jag gör det det kan jag lova

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det är förståt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka