Nekad Amir00 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amir00

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199232238422/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bd0c356

Vad är din discord tagg? Abu Andrew Tate#6079

Vem var det som bannade dig? carlennn

Bild på banmeddelande: {899DA096-BF93-46DF-A4AC-463AD5FD6CB6}.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde ett regel brott.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän slogs med polisen sen tog dem in oss i bilen och min vän sa de luktar gris i bilen och då sa jag de luktar N leksak i bilen och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var jag som gjorde fel men i mitt försvar så är jag själv svart och jag hade slutat spela på unive ett tag och körde bara på amerikanska servers och jag brukar säga n ordet mycket när jag pratar och de blev bara en vana och jag glömde bort helt att de var ett regelbrott på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har bara blivit bannad en gång tidigare men jag minns inte riktigt varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat undvika att säga just det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ångrar mig jätte grovt och jag önskar jag aldrig sa det, jag satt och tänkte på det i länge och de var verkligen fel från mig, Jag mår dåligt av det och ber om en till chans för att unive är Sveriges bästa rp server. Jag hoppas att ni läser detta och har försåelse.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka