Nekad amed | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amed

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? misket

Vad är ditt discord namn? notti.11

Vad är ditt födelsedatum? 5 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: mitt namn är abdi svennson , mitt bakgrund är inte som dem andras min bakgrund är att mina föräldrar har inte gillat mig utan dem gillar min lillebror mer än mig och jag då gillade inte det och flyttade från mitt hem för att ha det bättre liv fast jag hade inte det utan jag hade en sämre liv jag hade inga pengar och inga vänner. och har haft ett jätte dålig liv. i april den 5 så har jag har jag blivit 19 år år 2021 jag tänkte att jag skulle jobba som postnord för att spara ihop lite pengar efter några dagar hade jag en Saab årsmodellen på den var 2007 och tänkte ha den som min arbets bil efter 5 månader hade jag runt 150000 jag tänkte att jag skulle köpa en bil och en hus för det efter det tänkte jag att dejta så jag ladda ner tinder och börja skriva med en tjej som är 18 år vi skrivde i 3 månader sen tänkte vi att vi skulle träffas i toget och att jag skulle hämta och upp henne och ha vår första dejt. på dejten så åt vi pasta med sallad vi tyckte att det var jätte gott och lämnade en 5 star rekommendation efter dejten så lämnade jag henne hemma. efter det så gick jag hem jag planerade efter 1 år att jag skulle giftas med henne. jag beställde allt som jag behövde för bröllopet. år 2022 så på den 2 oktober bjöd jag alla till min bröllop d en 4 oktober var dagen där jag och min tjej skulle giftas så dem frågade vill du gifta dig med mannen sen sa hon ja han frågade mig om jag ville giftas med henne sen sa jag ja år 2025 år 2025 så hade vi 2 barn 2 tjejer dem heter amanda och maja efter det så var jag och min fru alltid till lycka

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, rolig, charmig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: ska börja som make money och inte va en broke boy utan charma till mig med mina snygga lookes och jobba på autoexperten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag tycker att man ska tillföra unive med rpa så bra som och att tänka på hur man beter sig i riktiga livet och göra det på ett spel och Det innebär att man man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenario är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk som ska spela för att andra kan ha kul och roligt och vinna scenarion mot dig. och att kunna utveckla servern så bra som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska rpa så bra som och att tänka på hur man beter sig i riktiga livet och göra det på ett spel och Det innebär att man man rpar då de finns mycket folk som spelar enbart för att vinna till 150%, jag kommer fortfarande rpa socialt fast jag ligger i underlägg eller har förlorat ett scenarioe är viktigt att man kan förlora när man rpar då de finns mycket folk ska spela för att andra kan ha kul och roligt och vinna scenarion mot dig

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej. bara från 2022) är OG

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? nlr,rdm,vdm,copbait osv

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Hej!**

För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Centic, Avena, Förorten

ja jag ksk är med i dcn men kör tyvär ej på de

Nekad inte kompleterat i tid

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka