Accepterad Ambitionz | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1Ambitionz

Medlem
Meddelanden
215
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Ditt discordnamn: Ambitionz#1111

Ange ditt födelsedatum 15 December 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag vill hjälpa servern så mycket jag kan och göra mitt bästa för att servern ska va bra o minska folk som gör fel o lära de att de gjorde fel så att de vet att de inte kommer göra samma fel igen sen vill jag också göra så att alla icke medlemmar ser att de är en bra server o inte en dålig server för att de ser att de är många som gör fel. Sen vil jag hjälap de som behöver hjälp med rp eller inte förstår rp så bra så att de fattar RP och så att de kan reglerna på servern och hjälpa de med att bli medlem och vara en förebild för de som inte kan rp bra så att de lär sig allt de behöver veta för allt kunna rpa. Jag vill minska så mkt jag kan på all regelbrott och de som gör regelbrott rycker så att de minskas. sen vill jag allmänt bara hjälpa folk så mkt jag kan för att de ska ha kul och få den hjälpen de behöver ha när de behöver få hjälp. sen så vill jag bli staff för att jag har tröttna på rp då rpn nivån e låg ibland och de är de jag mest varför jag vill bli staff.
Sen är de en massa personer som har så låg rp nivå så de är sjukt och jag vill bli staff för att jag vill förbättra de så mkt jag kan.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5 timmar plus

Hur länge har du spelat på Unive? över 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja de har jag då jag har varit staff här förut

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja är inte beredd att jobba inom jobb ansvarig eller sv ansvarig men gör de om jag måste

Senast ändrad:
+rep Mogen grabb han har varit staff tidigare så han kommer göra sitt jobb rätt. lycka till❤️❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka