Accepterad amazing_rose338 | Ban Överklagan [San]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tjick

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053808644/

Ditt Hex-ID: 1100001412e2404

Vad är din discord tagg? Tjick#5722

Vem var det som bannade dig? Frankish

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: skullle.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i en kriminalvårdsbil flertals gånger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en polare åkte runt, först var vi på piren sedan såg vi ett meddelande i twitter att nån skrev till våran andra polare att han skulle komma sjukhuset. Vi bestämde oss för att åka dit och när vi kom fram så var han inte där, sedan gled det in en person som hade stulit en kriminalvårdsbil som min kompis råka köra in i när han skulle parkera. Sedan så jag hade en liten gurkbil som jag nästan blev mosad med. Kriminalvårdsbilen vägra be om ursäkt och jag stängde in han mot väggen, sedan så backade jag undan för han fortsatte backa på mig. Och då så körde jag in i hans bil flera gånger och sa då efter "Jag fortsätter tills du säger förlåt" då han vägrade fortfarande, då tänkte jag nej nu skiter jag i detta innan jag blir bannad, jag sa då förlåt till han och sedan körde en bit iväg med min kompis. Vi stod och snacka och sedan 30 sek efter så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag körde ju in i han, det är jag själv medveten om. Detta var riktigt dumt utav mig och väldigt onödigt. Jag förstår varför han banna mig och jag ber om ursäkt! Detta kommer inte upprepas igen, det kan jag lova!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Allt möjligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade helt enkelt kunnat låta bli den dära personen och kört vidare! Slutat vara där och hängt med min kompis istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska köra in i någon bil igen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka