Nekad amari brown | Medlem ansökning [Lynx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

amari brown

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge

Vad är ditt discord namn? sigge._

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: amari brown, 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ärlig vänlig beslutsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Amari Brown föddes och växte upp i södra Chicago, där han tidigt fick lära sig att navigera i en tuff miljö präglad av kriminalitet, fattigdom och misstro mot myndigheter. Trots omgivningen var Amari en lojal, skarp och driven person – men saknade rätt möjligheter. Efter en ungdom kantad av småbrott och ett par kortare vistelser på ungdomsanstalter, bestämde han sig för att lämna allt bakom sig. En dag tog han sitt pick och pack och lämnade Chicago för att börja om i en ny stad – en plats där ingen kände hans namn, och där han kunde skapa ett nytt liv. Amari anlände med nästan ingenting – bara en gammal ryggsäck, en mobiltelefon och ett par kontakter från förr som antydde att det fanns "möjligheter" i stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom amari själv är ny i stan, kan han senare bli en mentor för nya spelare. Det passar in i hans RP och stärker communityt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du t.ex. blir stoppad av polisen med stulna varor, och du inser att din chans att snacka dig ur är låg – då kanske du väljer att spela med och ge polisen ett bra rollspel i stället för att skrika "metagame" och logga ut. istället kan du försöka snacka dig ur, kanske har en fake story, men erkänner till slut – vilket ger polisen chans att utreda dig och skapa en RP-situation.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har råkat gå framför en bil och spelade inte med rp reglerna för att jag gick där ifrån. och sedan kom det en staff member och brättade att jag inte fick göra så

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm=random death match vdm= veacle death match och även copbaiting

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag följer rp reglerna i servern och jag är vänlig mot andra
 
Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.


Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!
 
Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top