amari brown
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? sigge
Vad är ditt discord namn? lanz000
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: amari brown, 24 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ärlig vänlig beslutsam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer från en dålig familj som försörjde sig av sin enastående mamma. och nu är han hungrig för pengar
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en ny person till staden som följer regler
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man altid ska följa rp reglerna så om man tex blir påkörd så kan man inte bara ställa sig upp och slå tillbaka utan man måste spela som man hade gjort i riktiga livet
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har råkat gå framför en bil och spelade inte med rp reglerna för att jag gick där ifrån
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm=random death match vdm= veacle death match och även copbaiting
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag följer reglerna
Vad är ditt discord namn? lanz000
Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2000
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: amari brown, 24 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ärlig vänlig beslutsam
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han kommer från en dålig familj som försörjde sig av sin enastående mamma. och nu är han hungrig för pengar
Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en ny person till staden som följer regler
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man altid ska följa rp reglerna så om man tex blir påkörd så kan man inte bara ställa sig upp och slå tillbaka utan man måste spela som man hade gjort i riktiga livet
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har råkat gå framför en bil och spelade inte med rp reglerna för att jag gick där ifrån
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm=random death match vdm= veacle death match och även copbaiting
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag följer reglerna