Nekad Amancio Salomon | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isako22

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isako22

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2007

Berätta om din karaktär. Amancio Salomon. 25 år kommer från mexiko, gillar att göra världen till en bättre plats. Hans pappa har haft problem med missbruk och har haft en dålig uppväxt när han var ung så han blev adopterad till Göteborg från mexiko city vid 8 års ålder för att slippa sin mexikanska våldsamma missbrukande pappa. Intresserad till at bli polis eller ordningsvakt eller vakt men helst polis. Amancio gillar att spela poker med vänner och äta god mat. Han vill se till att människor ska leva i trygghet och utan oro samt en klump i magen. Amancio fick leva med det nästan hela sin barndom. Amancio har inte så mycket pengar men i skolan i sverige fick han jättehöga betyg förutom i ett ämne:svenska. Hans svenskalärare gav honom F då han var väldigt rasistisk. Amancio kämpade på ändå i skolan trots hans elaka svenska lärare. Han tog sin mastersexamen tenta och fick högst resultat i hela hans skola. Hans fosterfamilj var jättestolta över honom pågrund av detta. Amancio vill just nu skicka in en ansökan till polishögskolan och bli polis. Han har fyra bilar som han kan ta sig runt staden med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra inom poliskåren och att göra serverarna trygga och säkra för alla genom att utreda konflikter mellan gäng, fartkontroller och allt möjligt inom det området. Min passion har alltid varit att göra världen trygg och skulle gärna vilja göra servrarna här på unive trygga. Jag ska försöka bidra med seriös rp och inte lalla runt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte behöva vinna ett scenario hela tiden för att ha roligt, för dom andra spelarna måste kunna få ha kul på servern också. Det är det som gör en server rolig enligt mig, gemenskap är BRA!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sunt förnuft=Som är den grovaste regeln inom rp och det innebär att man ska tänka logiskt. Rdm=Att man skjuter någon utan att ha en anledning. Vdm= att man inte använder sitt fordon som ett vapen och då menas det med att man inte ska köra över folk med sin bil, moppe eller mc. Copbait: Det betyder att man försöker få polisens uppmärksamhet och t.ex kör fort bredvid polisen när de står på ett ställe bara för att få deras uppmärksamhet. Combat Logging= att man stänger av spelet mitt under ett scenario tex: du är vid en mörk plats sent på kvällen, 5 personer kommer i en tonad mercedes e63 och drar fram vapen på dig och ber dig ta upp händerna. Och du bara stänger av för att undvika scenariot. Social rp= innebär att man alltid ska försöka interaktera med personer socialt tex om ett gäng ser deras fiende stå vid en parkeringsplats ensam o så väljer gängmedlemmarna att skjuta istället för att prata sig ur det eller istället för att prata och sedan skjuta. då saknar gängmedlemmarna social rp. Fearrp= innebär att man alltid ska värna om sitt liv tex om du blir pistolhotad så ska du rpa på de och låtsas vara liksom rädd och förskräckt som om man skulle bli pistolhotad IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite grann jag har kört lite olika roleplay servrar förut men jag ser fram emot att lära mig mer och utvecklas på unive eftersom jag har hört mycket gott om servern och skulle hoppa av lycka om jag fick vara med. Har också tittat på lite olika streamers som tex oscar och lärt mig mycket från honom.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag sköter mig och har alltid velat göra saker bättre och lösa konflikter, reda ut händelser mm. Därför är unive perfekt för just mig. Jag är ödmjuk och kan enkelt lugna ner folk och skapa rättvisa på ett lugnt och kontrollerat sätt.

Nekad.
Anledning:
du måste vänta 7 dagar efter godkänd banöverklagan innan du kan ansöka om nytt medlemskap.

Du får ansöka igen 2024-07-14. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka