Nekad Amancio Salomon | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isako22

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isako22

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Amancio salomon 25 år från mexiko gillar att spela poker men har haft en tuff uppväxt och blev därför adopterad till sverige. hans pappa misshandlade honom vid ung ålder och var en missbrukare. hans mamma dog när amancio skulle födas så därför har han haft en riktigt tuff uppväxt. han vill nu bli medlem i poliskåren då han har ett stort intresse för vapen och . han gillar att skapa rättvisa och lugna ner folk. han är ganska tålig och stark av sig och klarar av mycket psykisk stress som andra inte skulle klara av. Hans pappa var ju väldigt elak mot honom när han var yngre och bodde i mexiko så han vill se till att ingen ska få uppleva att bli slagen elr mobbad. Han vill ge folk den rättvisa han aldrig fick. Han har mycket empati och kan lätt känna sorg över vissa saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att göra servern roligare genom att vara schyst och spela bra rp. samt göra servern säkrare så at folk faktiskt kan ha roligt och inte bli rånade hela tiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda sidorna ska ha roligt liksom inte bara en. det är det som gör en server rolig enligt mig.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. 24 timmars regeln: innebär att man bara får skicka in en ban överklaga varje dygn. När ditt gäng påbörjar eller avslutar en allians skall det dokumenteras i gängets allians kanal. Detta gäller även när ditt gäng påbörjar eller avslutar ett krig, då skall det dokumenteras i gängets "krig" kanal.Att provocera eller söka konflikter med andra Kriminella är inte tillåtet. Det är inte under några som helst omständigheter tillåtet att befinna sig utanför fiendens gäng hus för att provocera.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? lite grann jag har kört lite olika roleplay servrar förut men jag ser fram emot att lära mig mer och utvecklas på unive eftersom jag har hört mycket gott om servern och skulle hoppa av lycka om jag fick vara med och spela.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag sköter mig och har alltid velat göra saker bättre och lösa konflikter, reda ut händelser mm. Därför är unive perfekt för just mig. Jag är ödmjuk och kan enkelt lugna ner folk och skapa rättvisa på ett lugnt och kontrollerat sätt.

Nekad.
Anledning: Det är grundreglerna vi söker efter utveckla gärna.
(Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? )

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka