isako22
Icke Medlem
- Meddelanden
- 38
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak
Vad är ditt discord namn? Isako22
Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. Polis
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hålla ordning genom att vara polis
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario ska skriva.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. 24 timmars regeln: innebär att man bara får skicka in en ban överklagan var 24 timme.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite grann
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är vänlig och sköter mig och lovar att ifall min medlemsansökan blir godkänd så ska jag göra servern tryggare och bättre.
Vad är ditt discord namn? Isako22
Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2004
Berätta om din karaktär. Polis
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hålla ordning genom att vara polis
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario ska skriva.
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. 24 timmars regeln: innebär att man bara får skicka in en ban överklagan var 24 timme.
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite grann
Heter du samma på discord som på steam? Nej
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är vänlig och sköter mig och lovar att ifall min medlemsansökan blir godkänd så ska jag göra servern tryggare och bättre.