Nekad Amancio Salomon | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

isako22

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? Isako22

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Amancio salomon vill gärna bli polis. Min karaktär är 25

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom poliskåren och göra unive servern trygg och jag är även flexibel så jag kan göra många jobb, men polis är drömen. Jag har alltid haft passion ovch brunnit för att bli polis och en sådan chans vill man ej missa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar så att båda parterna i ett scenario kan vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. 24 timmars regeln: innebär att man bara får skicka in en ban överklaga varje dygn. När ditt gäng påbörjar eller avslutar en allians skall det dokumenteras i gängets allians kanal. Detta gäller även när ditt gäng påbörjar eller avslutar ett krig, då skall det dokumenteras i gängets "krig" kanal.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja lite grann jag har kört lite olika roleplay servrar förut men jag ser fram emot att lära mig mer och utvecklas på unive

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag sköter mig och har alltid velat göra saker bättre och lösa konflikter, reda ut händelser mm. Därför är polis inom unive perfekt för just mig

Nekad.
Anledning:
utveckla frågorna, Berätta om din karaktär. och Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka