Nekad Ama99swwee | Chef-jobb ansökan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

swerxxzz

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja lisas

Vad heter du IRL? Milton

Vad heter du på discord? Ama99swe#7715

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat i ungefär 2 år men har tagit några pauser från fivem och har inte spelat

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra bra rp inom bilfirmorna och ha bra anställda som inte beställer in bilar till sig själva eller säljer gratis och ifall dem gör de så kommer dem få sparken från jobbet

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag vet att Marja-Lisas har haft det tufft så jag kommer försöka öka gemenskapen inom verksamheten så mycket som möjligt. Jag hade hållit koll på att alla anställda gör sitt jobb. Jag kommer ha utbildningar när det behövs så man får utvecklas genom jobbet fullt ut och inte sitta på samma rang hela tiden. Jag vet hur man jobbar som marja lisas eftersom jag har jobbat där som chef så jag vet hur man är en bra chef. Jag kommer leta efter bättre personal hela tiden för att kunna utveckla rpn så mycket jag kan. Jag kommer att vara aktiv både ig och ooc för att hjälpa jag kommer att prioritera rekrytering eftersom vi måste öka aktiviteten. Jag har varit manager mycket och jag vet vem som ska få bli anställd och inte så jag kommer bara ta in folk med bra kunskap och rp. Jag kommer vara trevlig mot alla jag träffar så de förstår att Marja-Lisas är en bra arbetsplats så att fler vill jobba där. Jag kommer bidra med hög rp och göra mitt bästa för och rolig bilfirma rp. Jag kommer att försöka ta bort folk som inte är aktiva och anställa folk som är inne ofta. Jag kommer inte tillåta inaktivitet och kommer därför dra folks roller om de är inaktiva utan anledning.

Hur ofta kommer du vara inne? Vardagar: 16.00 till 22.30
helger/lov: 12.00 till 02.30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det kommer jag göra

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka