Alz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alz

Aktiv Medlem
Meddelanden
603
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199060611345/

Ditt Hex-ID: 11000014195f111

Vad är din discord tagg? alz_9

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: nedladdning.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Den valde att banna mig för att jag hade tydligen Aimbot då jag körde på min dev server och testade lite aimbot där hur de funkar men då så glömde jag att ta ut den ur mina filer och radera den men sidan så råkar jag rikta i noclip och do loockar den på nån sen så blir jag anti banna!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag va o speccade runt sen så Lämnade jag och gick in på min dev server för att testa bilar vapen och skit sedan så säger en kompis att jag ska testa ett aimbot på den sedan så gjorde jag de och sen så Lämnade jag deven och skulle göra mitt staff arbete på unive sedan så glömder jag av att aimbotet är kvar i mina filer och då råkar jag sikta i noclip och den loockar i på nån det va de som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den va grov felaktig då jag inte visste att den va kvar i mina filler om jag visste att den va kvar så skulle jag ta bort den direkt då jag har spederat grovt mkt pengar på unive och vill inte tappa nått men den är iallafall felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . vdm rdm sedan några felaktiga som ett terrådåd men dom bannade fel person och råkade banna mig då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag skulle komma ihåg att den va kvar i mina filer så jag inte blev anit banna och dcn bannad av dig 320.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska glömma bort att filen är kvar i mina filer och att jag aldrig ska ha Aimbot igen ens på min dator.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka