AlvisMasters | Ansökan till Support [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ALVIS

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad heter du på discord? AlvisMasters#1234

Ange ditt födelsedatum 6 Juni 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag: 15:30 - 22:00 (Tar pauser ibland)
Tisdag 15:30 - 22:00 (Tar pauser ibland)
Onsdag 15:30 - 22:00 (Tar pauser ibland)
Torsdag 15:30 - 22:00 (Tar pauser ibland)
Fredag 15:30 - 01:00 (Tar pauser ibland)
Lördag : 10:00 - 23:00 (Tar pauser ibland)
Söndag : 11:00 21:00 (Tar pauser ibland)

Berätta om dig själv Jag heter Joel och är 13 år gammal (fyller 14 om 2 månader) och jag går i 7:an. På fritiden så spelar jag mest på unive och just nu rpar jag som polis. Jag har tidigare jobbat som läkare och på securitas så jag har spelat ganska länge på unive rp. Första gången jag blev whitelistad är 14 Februari 2021 och efter det så har jag bara spelat på unive rp. Jag går i skolan till 15:10 varje dag och efter det så är jag med polare eller spelar på unive. Jag är snäll och omtänksam samt bryr mig om vad folk säger. Jag är bra på att lyssna och kan uppfatta olika situationer ganska snabbt och vad jag ska göra. Jag har inte problem att prata md främmande människor utan jag tycker bara att det är kul att träffa nya so har samma intressen som en själv. Just nu är jag servervakt och jag har varit det ett tag och jag känner att jag vill utveckla mig själv på unive rp. Jag har tidigare haft en server med några polare så jag kan reglerna och hur lång ban personer som bryter mot regler ska få.

Vad skulle du göra om du blir staff? Det jag kommer göra om jag blir staff är att prioritera support ärenden före rp, jag kommer att specca mer en vad jag rpar. Jag tycker det är viktigt att ha en seriös spelar bas med mogna personer som inte förstör rpn för de andra. Jag vill att alla ska ha en bra rp upplevelse och göra så att de vill fortsätta spela på unive rp. Jag kommer att tänka igenom alla beslut som jag tar så att det blir ett rättvist beslut för alla. Jag kommer även att vara online på discorden och ta folk som väntar på support, jag ser alltid någon som sitter i väntar på support och de skulle jag kunna hjälpa. Om spelarna får ett bra första intryck av någon i staff teamet så kommer det göra att folk vill vara kvar och att de vet att ingen staff adminabusar. Om jag ser någon i staff teamet abusa så kommer jag först prata med personen och sedan göra en anmälan. Jag har alltid discord på min andra skärm och jag kollar direkt om jag får en ping eller om någon skriver till mig i dm, jag är väldigt snabb på att svara folk som skriver till mig. Jag kollar på discorden ofta för att se om jag fått en ping eller något. Jag har inte problem att skriva eller att läsa, jag tycker att det är kul att läsa. Om jag märker att någon är ny till fivem så kommer jag skriva till han i pm och banna han i 1 dag så at han läser igenom reglerna och förstår vad meningen med rp är. Jag tycker att nya spelare ska få en extrachans eftersom de inte kan så mycket om regler och såvidare. Jag kommer att göra så folk förstår varför de blev bannade och göra så att de inte gör om det och får ytterligare en ban. Jag kommer att göra så att det blir en högra rp nivå på unive och jag kommer vara engagerad för att få unive till en bra rp server.

Hur länge har du spelat på Unive? Första gången jag blev whitelistad är 14 Februari 2021 och efter det så har jag bara spelat på unive rp. Jag har haft 2 bans innan men det var inte så farliga bans.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att vilja bli support på unive rp är att jag tycker att det är en seriös server som utvecklas framåt, just nu är jag servervakt och jag skulle vilja utveckla mig själv så att jag kan långtidsbanna folk själva och inte behöva gå i support. Jag känner även att det skulle vara kul att hjälpa till att utveckla servern och göra så att servern får en seriös spelarbas. Jag har tidigare haft en server och jag tyckte att det var kul att specca och kolla så att folk sköter sig. Jag ser många i min närhet som bryter mot regler som jag alltid brukar sv banna. Jag vill kunna få de långtidsbanna själv utan att behöva sätta sig i support. Mina kompisar är support så jag vet vad man gör som support och jag känner att jag är mogen för att ha det arbetet.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag kommer göra för att bidra unive rp till att bli en bättre rp server är att jag kommer prata med folk så att de höjer sin rp nivå samt banna de som inte sköter sig. Jag kommer alltid att skriva till folk med hjälp av /m att de ska skärpa sig annars ban. Om det är någon som rdmar och vdmar så kommer jag inte prata med dem utan bara banna personen. Jag kommer först och främst alltid prata med person och varna de, att de ska sluta. Jag kommer alltid att vara aktiv på discorden och göra den till en trygg plats. Jag kan reglerna som är till discord och jag kommer ta bort meddelanden som bryter mot regler. Jag kommer även göra så att alla ska känna sig trygga i textkanaler samt röstkanaler. Jag kommer att vara snäll och trevlig och bemöta alla med respekt, jag kommer inte att vara partisk utan jag kommer lyssna från båda sidor och sedan komma fram till ett bra beslut.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga tidigare erfarenheter på unive rp men jag har erfarenheter från då jag hade en egen server förut. Jag vet hur man speccar och hur man hanterar olika situationer på bästa sätt. Jag kan grunderna med att vara support.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja jag har goda kunskaper när det gäller commands

/sqlban (dagar) (anledning)
/sqlbanoffline (namn) Du offline bannar någon
/sqlunban Du unbanar någon person
/kick (id) (anledning)
/freeze (id) Du fryser någon
/sqlbanhistory Man ser historiken på hur många bans personen har fått.
/noclip Du kan flyga runt osynlig
/skin (id) du ger skin till någon
/setjob (id) (jobname) (rank)
/tpm Du teleporterar till waypoint
/spec Du får upp en spec meny på alla spelare
/m (id) Du skickar ett pm till någon
/revive (id) Du ressar någon
/goto (id) Du går till en person
/bring (id) Du drar någon till dig.
/dv Du tar bort ett fordon
/giveitem (id) (item) (antal)
/car (namn på bil)

Dessa är några av de kommandon som jag kan

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag tycker att jag har lärt mig saker om vad man gör som support, det är alltid kul att lära sig nya saker.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Unive rp är den ända servern jag spelar på och jag kommer absolut inte spela på någon annan.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej jag har inget att tillägga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka