Inaktuell Alvinog | Polismyndigheten Ansökan [Arrekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvinog

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Ange ditt födelsedatum: 14 Maj 2006

Vad heter du på discord? Fralsarnn

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 2500

Hur aktiv kommer du att vara? minst 15 timmar i veckan

Vad heter du? Bosse Eriksson

Hur gammal är du? 37

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja har guld baddaren

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis då det är det jag har jobbat med väldigt länge, Jag har erfarenhet och har mycket kunskap. Har tidigare varit polischef i regionerna Vation alla 3 ortenwave Midsommarnatt och Emerald. Jag kommer kunna bidra med mycket till kåren

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man jobbar för andras bästa och inte sin egna upphöjning eller prestation

Har du några tidigare erfarenheter? Mycket tidigare erfarenheter bode som chef rekryterare hr och enhetschef fri

Vad betyder IGV? Ingripade Värksamhet det är som områdespolisen

Hur ska man tala i radion under ett efterföljande? Man skall hålla sig tyst och ge viktig information och prata tydligt

Du kommer fram till torget där det pågår en stor konflikt hur löser du det? Jag börjar med att tillkalla förstärkning och sen när de kommer så försöker vi tillsammans lugna ner situvationen och endast ingripa om det behövs

Får studerande köra en polisbil? nej

Varför är det viktigt att använda väderstrecken? för att om du tillexempel har en biljakt på östra motorvägen så kan det vara bra att veta om jag åker uppåt eller nedåt

Hur ska du agera om du ser en misstänkt droghandel på torget? tillkalla försärkning och ingripa om det behövs, men man måste ha vetskapen om att de kan vara beväpnade

Berätta hur man utför HLR. man sätter handen över bröstet ge 20 kompretioner och sen 2 inblås

Hur ska man utföra HLR om en misstänks ha vatten i lungorna? man skall blåsa 4 gånger istället för 2

Berätta vad en thorax är och hur man använder den. ingen aning

Berätta vad en tourniquet är och hur man använder den. det är en blodstoppare som man sätter över lämmar och spänner åt för att få stopp på blodflödet

Berätta vad ett tryckförband är och hur man använder det. man sätter tryckförband för att stoppa blödningar n är man inte har tillgång till tourniquet eller läåmpliga lemmar

Berätta hur och när man ska använda bandage. när du inte kan använda tournequet

Sätter den här som inaktuell då man tar en polis intervju ingame

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka