Nekad Alvinhere | Medlem ansökning [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Volvoriddarn

Icke Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197998218097

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Ⓐ🅻🆅🅸🅽#6735

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2003

Berätta om din karaktär. Hans namn är Peter willow, han gillar många bilar, han vill bli polis, han gillar en tjej, han är snäll och har många kompisar, han gillar sitt jobb som gruvarbetare han gillar sportbilar som går snabbt eller har bra ax eller som är snygga hans sensaste bil är en nissan och han gillar den han är en kille som gillar mycket och många överlag. Han tänker på alla och han är hjälpande under allt han kan under alla omstänigheter han hade aldrig slagit någon utan anledning han är 22 år gammal

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer ge bra rp och kommer ge bra rp till alla i community och alla som icke är medlem/medborgare Jag har varit i staden under ett tag och har tyckt det var roligt vilket intresserar mig till att bli medborgare

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer spela en social och trevlig karaktär som jag hoppas många gillar och skapar trevliga vänner.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? inte spela för att vinna man ska bara ha kul så att de blir ett kul scenario för alla

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag sökte ny server och sen kolla jag på cosmo och visste att han spelar här så jag tänkte jag tar en titt och sen ser jag att detta är något jag vill fortsätta så jag fortsatte lite och tänker jag vill bli medlem nu då jag vill skapa en större karriär för Peter och göra eget företag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka