- Meddelanden
- 121
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin
Vad heter du på discord? nya.Alvinnnnnn
Ange ditt födelsedatum 11 April 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Vi kan börja med hur min vanliga vecka ser ut:
Måndag: 15:00 - 22:00
Tisdag: 15:00 - 22:00
Onsdag: 15:00 - 22:00
Torsdag: 15:00 - 22:00
Fredag: 15:00 - 22:00
Lördag: 12:00 - 02:00
Söndag: 12:00 - 02:00
Under lov:
Måndag: 12:00 - 04:00 (ungefär)
Tisdag: 12:00 - 04:00 (ungefär)
Onsdag: 12:00 - 04:00 (ungefär)
Torsdag: 12:00 - 04:00 (ungefär)
Fredag: 12:00 - 04:00 (ungefär)
Lördag: 13:00 - 04:00 (ungefär)
Söndag: 13:00 - 04:00 (ungefär)
Detta stämmer om jag inte är iväg med vänner eller familj
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har nyligen fått nytt dc konto då jag vart bannad utav discord utan anledning men jag har spelat på servern sedan 2021 typ på sommaren
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1168858206047576085/1175749987406200912/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs och istället för att staffs anstränger siog för lallare så är det servervakternas sak att ta hand om lallarna och andra som gör att staffs får extra jobb att göra. Som servervakt ska man inte bara svbanna eller kicka folk utan man ska också hjälp andra spelare som behöver hjälp med till exempel revive ifall ett något fel uppstått. Enligt mig är en bra servervakt en person som bannar för tydliga fel men också förklarar regelbrottet som spelaren har gjort. Den ska alltid klippa när en svban har uppstått och alltid ha en bra attityd. Det är väldigt viktigt att man alltid klipper efter bann då det kan förekomma att den som blir bannad vill ha bevis och vill ha bannen förklarad för sig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara en liten del i att fixa rpn på server och jag vill underlätta för staffs när jag är i närheten
Vill kunna kicka dom jag ser lallar kommer ha klipp under vaje kick eller svban jag gör
Vill underlätta för staffs med det jag kan
Jag kan alla kommands som en staff eller servervakt ska veta
/ban (staffs)
/svban (servervakt)
/unban
/sv (snacka med dina fella servervakter)
/kick
/giveitem
/addkey
/setjob
/noclip
/spectate
/togglename
/toggleid
finns såklart fler
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sin makt som servervakt för att göra massor av fel som typ svbanna alla eller att man kanske ressa i senario för att vinna Ett grovt fel också är att man svbannar eller kickar folk som vinner över en i ett senario eller någon som är jobbig även fast han inte lallar
Sammanfattningen av korrupt är att man använder sin servervakt roll för makten och gör fel istället för hjälpa
Vad heter du på discord? nya.Alvinnnnnn
Ange ditt födelsedatum 11 April 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. Vi kan börja med hur min vanliga vecka ser ut:
Måndag: 15:00 - 22:00
Tisdag: 15:00 - 22:00
Onsdag: 15:00 - 22:00
Torsdag: 15:00 - 22:00
Fredag: 15:00 - 22:00
Lördag: 12:00 - 02:00
Söndag: 12:00 - 02:00
Under lov:
Måndag: 12:00 - 04:00 (ungefär)
Tisdag: 12:00 - 04:00 (ungefär)
Onsdag: 12:00 - 04:00 (ungefär)
Torsdag: 12:00 - 04:00 (ungefär)
Fredag: 12:00 - 04:00 (ungefär)
Lördag: 13:00 - 04:00 (ungefär)
Söndag: 13:00 - 04:00 (ungefär)
Detta stämmer om jag inte är iväg med vänner eller familj
Hur länge har du varit medlem på Unive? Har nyligen fått nytt dc konto då jag vart bannad utav discord utan anledning men jag har spelat på servern sedan 2021 typ på sommaren
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1168858206047576085/1175749987406200912/image.png
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta för staffs och istället för att staffs anstränger siog för lallare så är det servervakternas sak att ta hand om lallarna och andra som gör att staffs får extra jobb att göra. Som servervakt ska man inte bara svbanna eller kicka folk utan man ska också hjälp andra spelare som behöver hjälp med till exempel revive ifall ett något fel uppstått. Enligt mig är en bra servervakt en person som bannar för tydliga fel men också förklarar regelbrottet som spelaren har gjort. Den ska alltid klippa när en svban har uppstått och alltid ha en bra attityd. Det är väldigt viktigt att man alltid klipper efter bann då det kan förekomma att den som blir bannad vill ha bevis och vill ha bannen förklarad för sig.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill vara en liten del i att fixa rpn på server och jag vill underlätta för staffs när jag är i närheten
Vill kunna kicka dom jag ser lallar kommer ha klipp under vaje kick eller svban jag gör
Vill underlätta för staffs med det jag kan
Jag kan alla kommands som en staff eller servervakt ska veta
/ban (staffs)
/svban (servervakt)
/unban
/sv (snacka med dina fella servervakter)
/kick
/giveitem
/addkey
/setjob
/noclip
/spectate
/togglename
/toggleid
finns såklart fler
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är att man använder sin makt som servervakt för att göra massor av fel som typ svbanna alla eller att man kanske ressa i senario för att vinna Ett grovt fel också är att man svbannar eller kickar folk som vinner över en i ett senario eller någon som är jobbig även fast han inte lallar
Sammanfattningen av korrupt är att man använder sin servervakt roll för makten och gör fel istället för hjälpa