Accepterad Alvin2009 | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Alvin2009

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199013224057/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? Pihl 16#7235

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Sune Åkman när han var liten blev han mobbad och ville inte gå till skolan han var nära på att ta själv mord men han gjorde det inte så det är bra. men nu mår han bra. Han började med ett jobb när han var 18 år, jobbet är en bilverkstad som dom har hans pappa äger den nu men när han inte äger den så kommer Sune ta över. Sune har en mamma, pappa och en lillebror mamman heter Greta pappan heter Stefan och hans lillebror heter leon. Sune gillar bilar och går i fotboll samma gör leon. Men Sune vill bli som Ronaldinho i fotboll så han tränar hela tiden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För detta är en servern som jag verkligen känner att jag vill spela på och känner många personer som kör här.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört från vänner att denna serven e rolig.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelar på den så a dom rekommendera den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? För att jag tycker att jag roleplayar tillräckligt bra för att vara whitelistad och jag är aktiv väldigt ofta. Jag kommer hela tiden göra mitt bästa. Jag vill kunna ha möjligheten att jobba på de lite roligare jobben såsom auotoexperten. Jag kommer jobba ofta och kan därför bidra till servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska bli bra på att inte bryta mot lagen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte för tillfället är jag inte aktive på ngn annan server men har spelat på polismyndigheten innan men nu spelar jag bara här.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka