Accepterad Sune Åkman | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sune Åkman

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? alvin1337elit eller Mango

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Sune Åkman och kommer från Frankrike och Lettland . han är uppväxt i ganska dåligt umgänge då hans pappa var grovt kriminell och ville att hans son skulle ta över efter hans pappas död. så Sune är uppväxt i ganska dåliga umgängen, och har gått igenom riktigt mycket. han har försökt ta sitt liv flera gånger men han har aldrig lyckats, men tillslut så bestämde han sig för att lyda hans pappa och gå i hans spår. när han var 18 år så hade han bestämt sig, han skulle gå som hans pappa ville. Men det som hindrar han är hans mående, han är deprimerad och mår skit. han vill inte tillbaks där han var förr och försökte ta sitt liv. han kämpar men mår jävligt dåligt. hans ända hjälpmedel är droger och adrenalin hjälper han för stunden. Hans största intresse är gäng, det är ett udda intresse men på grund av hans pappa så har han växt upp med det. han dröm är att få gå med i ett gäng och känna makt, gå i hans pappas fotspår och känna att han gjort sin pappa stolt. han vill känna att hans pappa sitter där i himlen o tycker att hans sån har lyckats med det han vill. det har funnits mycket krångel och hinder i hans liv, men han har bestämt sig att göra vad som krävs för att göra hans pappa glad och stolt. så han även kan må bättre och inte känna tyngd att han misslyckat. utanför allt detta så älskar han bilar. hans pappas favoritbil var en fet g wagon, han har bestämt sig att få råd med den. åka till hans pappas grav och visa den någon dag. hans största mål i livet. det är att lyckas, lyckas med det hans pappa vill och göra han stolt och gå i hans spår. utanför kriminaliteten så älskar han att spela Basket, men när han satsade på det så blev han bara mobbad då han inte var tillräckligt bra enligt han lagkamrater så han slutade fast han älskade det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med rolig och social rp där många kommer skapa roliga minnen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man spelar för att ha kul och inte bara för att vinna scenarion hela tiden utan att bara ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ett exempel är fear rp och det är när du inte låtsas att det är i värkligheten utan om någon hotar dig med vapen så ska du inte bara säga skjut mig liksom eller inte vara rädd utan du ska låtsas som att det är i värkligheten ett till exempel är combat logging och det är när du lämnar mitt i ett scenario som t.ex när du blir hotad av vapen och så lämnar du för du vill inte dö eller tappa något du har på dig det är nog det tråkigaste som finns när folk inte följer alla regler utan bara kör för att göra det tråkigt mot andra jag ska köra på denna server för att göra roliga saker och ha roligt genom att hålla alla regler och ba ha jävligt skoj

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja värkligen jag körde unive jätte tidigt har haft 3 gäng i unive sedan valde jag att sluta spela fivem men nu vill jag tillbaks och kötta igen (nu sa jag att jag hade tre gäng som de gick skit för och sedan sluta jag spela typ det var ej så jag mena jag menade att jag hade varit med i 3 gäng men det var minst 2 månader mellan alla gäng) säger inte detta för att åå va duktig du är men varje gång jag gjorde ett scenario i unive som krim så tyckte alla att de va roligt och jag kan erkänna att jag förlora fler än jag vann fast jag hade endå skit skoj

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det skulle jag ej säga

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka